[GTA:SA] Verhalen uit "the hood"

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kelovitz, 23 jun 2005.

  1. vrijefietser

    vrijefietser Hakkuh-Bas

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laast een lowrider helemaal gepimpt en er dus best veel geld in gestoken. Na afloop wil ik een paar foto's voor de lol maken. En terwijl ik foto's sta te schieten wordt me wagen gejat, dat overigens ook nog op de foto staat. Weg geld en auto.
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    dan trek ik meestal me bazooka, en blaas die auto op :p loop de hood uit, pak een nieuwe Lowrider, en pimp ik die weer :p geld zat man! ;)
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet eigenlijk als je een hoop cops achterje aan hebt naar het strand rijden van Los Santos en dan naar het einde van de steiger racen. En daar gewoon ff slippen en al die cops shieten het water in. :)
     
  4. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Whaha lol :D!
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zeker lol. Post je screens hier effe :)
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oi oi! Was net op Mnt. Chillad om 18.00 o.i.d., verschijnt er opeens een race. Naja, lekker met zo'n BMX rond die berg racen. Éen zo'n gast beukt tegen mijn fiets, ik val er vanaf en hij liep gek te fietsen tegen een zo'n rood hekje aan. Hij kwam dus niet meer los. Ach ja, wie ben ik dan om hem van zijn fiets af te slaan? Zo geschiede.... Die gast word boos en gaat achter mij aan :D. Ik, met hem achter mij aan, terug Mnt. Chillad op rennen. Helemaal boven pak ik de parachutte achter de camper en loop langzam naar de rand van Chillad. Die gast is dom _O_. Ik spring, hij ook. Ik open parchutte.... hij niet :+. Vond het opzich wel prachtig eigenlijk :D.
     
  7. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    :D! Dit had gefilmd moeten worden _O_.
     
  8. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Whehe lol, zit ik die gast uit lachen, gebeurt het mij net ook dat iemand m'n net gepimpte ride wil jatten die ik probeer te fotograferen! :D Gelukkig heb ik 'm snel teruggejat en die gast hardhandig afgeknald }:].
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    doe ik ook altijd, gaat zo'n gast richting me auto, ik er achteraan, zie ik em in stappen, sleur em er uit, ram em op de grond, staat ie weer op, (in de tussentijd heb ik me Deagle gepakt) en ram een kogel door ze knar :p

    Ook pik ik et niet als mensen in een straal van 1 meter rond me auto lopen. Zijn ze ook hun leven niet zeker }:]
     
  10. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Vind ik ook altijd zo dom als er zo'n patsertje Grovestreet binnenkomt gelopen. Hij weet dondersgoed welke straat dat is. Dus hij loop zo tegen me aan en zegt ie zoiets van Fak off. Dus ja, dan zal ie het krijgen ook. Net ofdat ie dan niet weet waar ie aan begint. Me homie's staan er ook allemaal en die geven hem dan ook nog eens de volle laag. Dealers neem ik dan ook heel graag te pakken. Het liefst ook handmatig of met een shotgun. Eerst zo'n opmerking making dat ie weg moet zijn en als ie dat niet doet dat ie z'n benen verliest. Nou, dan gaat ie niet weg dus verliest ie z'n benen. Heel simpel }:]
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga em eerst opfokken dat ik met em ga praten, en dan reageer ik negatief, en pomp em vol :p
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik cruise rond op the strip en wil een nieuwe auto pakken (m'n bullet begon te roken).
    Ik neem mijn shotgun terhand en ga voor een auto staan, schiet de bestuurder zijn hoofd eraf en stap in. Ik zit en spontaan valt er een dodo op m'm motorkap, ik dood.....
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha, lol :p
     
  14. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet echt spectaculair maar vond het zelf wel leuk..

    Reed met m'n Lowrider de snelweg op, even later komt er zo'n andere auto naast me rijden, en gaat er voorbij... Ik vol gas geven, daarna hij mij weer voorbij... Kon 'm niet bijhouden dus hoppa nitro :D
    Vond het wel vet
     
  15. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren. Ik ging zo eens naar die Low Rider meeting. (Zonder Lowrider) Ik kom daar op m'n Quad. Ik parkeer hem daar zo. Ik ga eens een rondje lopen. Dus op een gegeven moment is de lowrider meeting afgelopen, jat er zo'n gast m'n Quad. Dus ik ren er achteraan. Rijd ie tegen 1 van die lowriders dus valt ie eraf. Ik loop zo naar hem toe en ik loop tegen hem aan. Zegt ie zo: Do you try to rob me? Hahaha, die gast kreeg knallen.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha dikke 0wnage:+
     
  17. m_asta_m

    m_asta_m Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrok me een keer helemaal dood toen ik bij mount chiliad omhoog aan het fietsen was en in een keer hoor ik een of ander hard geluid. Stort er recht voor m'n neus een vliegtuig neer!
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb nu 2 x gehad (heb t spel sinds vandaag) dat ik op me bmx rijdt en dat ik op een auto knal en hij erop ligt zonder fietst en opstaat op de motorkap terwijl de auto nog rijdt. Anyway hier zijn 2 foto's van een gangmember die mijn auto vies maakte:D

    [​IMG]
    Hier staat ie dan tegen mijn auto

    [​IMG]
    Zoals je ziet doet hij dat nooit meer.. :cool:
     
  19. alex2

    alex2 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je daar geen minder respect van?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mwha als je er veel kilt denk wel:)
     

Deel Deze Pagina