GameSen over Xbox..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 8 mrt 2002.

1. Carnage

Carnage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echte nerds daar bij GameSen! XBOX is te groot what the hell maakt het uit of het te groot is of niet?! Het is een console geen handheld of mobiele telefoon! M'n TV is ook big so what, m'n stereo ook! Dus?! Bigger is Better ze hebben thuis zeker ook allemaal van die kleine zwart wit TVtjes staan. En dan durven ze nog te zeggen dat de XBOX lelijk is damn check die foto's van ze vooral van dat enge wijf looks like a man!!!

GC is pas lelijk, paarse handtas! PS2 lijkt op een soort tostie apparaat! En de GameSen redactie lijkt op een stelletje circus freaks! Dit bewijst maar weer eens hoe anti XBOX ze daar zijn, stelletje losers! =(

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent anders ook niet echt pro een andere console:)
    Playstation lijkt op een tostie apparaat? Gaat om wattie kan toch...en dat wint xdoos dik, maarre vind dat de xdoos wel wat meer op de ps2 had mogen lijken(zekers omdat ik een zilver tvmeubel heb, echt geen combi)
    Nu moet de xdoos in de kast staan:'-( Maar ja, qua de grootte heeft microsoft uitgelegd hoe dat zat en dat klonk logisch. Dus ikkes klaagt niet.
    Eerder statement: Ik koop 8 xdozen enkel voor versiering van m'n woonkamer:+
    Carnage vriend, ik zie nou pas op wie ik reageer eigenlijk......
    :eek:
    Eh...welkom dude:)
    Nog meer Haags geweld:9

3. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ........... :r

eeeh ... Carnage jij ook hier ...

mzzl Munch and Abe aka TRUNKS :D

4. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ze zijn omgekocht en wel door nintendo waarom omdat ze geen multimedia machine willen en de ngc is de enige waar je alleen games op kan spelen. En ze vinden de ngc games meer aantrekkelijker om zo iets te zeggen moet je haast wel omgekocht zijn:p

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie zitten hier gamesen wel aftezeiken. (en gelijk hebben jullie) maar zelf zitten jullie ook de ngc en de ps2 aftezeiken.

Ik vind dat die fanboys helemaal geen console waard zijn. Alle consoles hebben hun voor- en nadelen, Ik zelf koop een xbox en een ngc en mijn broertje heeft al een ps2.
    Wij hebben binnenkort dus alle consoles in huis :D

Maar mijn voorkeur gaat wel naar de xbox. Maar ik ga niet meteen de ander consoles zwart maken.

6. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan woon je in heaven als je alle drie de consoles heb:D

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de Xbox erg mooi qua design...

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja me 2.. alleen dat groene ding is nu beetje nep, het vorige model was iets mooier

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    You'll learn to love it :)

10. Rookstar

Rookstar X-perienced gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk ook bij gamesen, maar mijn stukje blijkt op de een of andere vage manier niet bij Niels 't Hooft aangekomen te zijn via email en is dus niet gepost.

Ik was de enige met die positief was over de xbox en die dat ook nog eens goed beargumenteerde (zie trouwens gamesen-artikelen-forum op www.gamesen.nl).

Ik schaam me eigenlijk diep voor een aantal van mijn collega's om met van die poep-argumenten te komen waar ze nu mee gekomen zijn.

Aan de andere kant zijn dit persoonlijke meningen en niet de mening van "GameSen". Ik zeg al...er zijn ook een aantal mensen die de xbox wel geweldig vinden (o.a. ikzelf) en er zal alles aan gedaan worden om objectief tegenover alle consoles en spellen te staan.

11. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ben blij het te horen :)

13. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is het een gewoonte om andere consoles af te maken?
    ik heb nu een ps2, straks een xbox en in mei een gamecube.
    alle drie de consoles hebben hun plus/min punten.

ik zal daarom ook nooit een console afzeiken.
    ik vind het ook triest dat er blijkbaar iemand werkt die max. 225 euro wil uitgeven voor een console.
    ik ben bang dat je dan niet verder komt dan een gba.
    (niets mis mee trouwens)

de laatste console die massaal werd afgemaakt, iedereen zei toen "wacht op de ps2, die is beter" zelfs de bladen deden daar aan mee.
    resultaat dreamcast werd amper verkocht. en de ps2 kon de hoge prijs niet waarmaken. en toen roep iedereen hoe mooi die dreamcast wel niet was. en hoe dat is afgelopen weet iedereen inmiddels wel.

ik ben dus ook van mening dat iedere console een kans verdient.

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, spelletjes spelen is altijd beter dan breien of vogeleitjes verzamelen. Hebbie een hoop vrije tijd(of hoef je je spelletjes niet allemaal uit te spelen) kopen die consoles!:)

15. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    damn hoeveel geld heb jij wel niet he??

16. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    genoeg zo te horen:)

17. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel geld?
    het gaat meer om ruimte denk ik.
    het plaatsen van een xbox zal niet eenvouding zijn. :)

dus als je geen geld hebt om een console te kopen, maak je hem gewoon af?

18. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    stelletje crybabies, als de gamecube werd uitgezeken worden stond hier zeker ergens een topic met: WAAHAAHA, Gamecube wordt uitgescholden op Gamesen, Xbox rules...

Laat hun eigen mening zijn wat het is. Moeten ze misschien een disclaimer erbij zetten ofzo dat het hun eigen mening is?

O joepie, onze favo Xboxfanboy Carnage is hier ook...

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ^
    Check wat ik zei..

Het zijn de meest kinderachtige argumenten en ik had wel anders verwacht van GameSen mensen..

20. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Goed lezen he huilebalk, vind ons vrij volwassen hier:)

Deel Deze Pagina