Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

  1. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    kan me iemand tips geven ( en uitleggen) hoe ik die quest met dat bandieten kamp moet doen ??????
     
  2. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    waar ben je precies twinblade? of daar voor nog? als je daar voor nog bent. en je moet naar binnen moet je achter de rots gaan zitten aan je linker kant. en door de deur sluipen. de bandieten moet je aanpakken met je sterkste skill. en twinblade op zijn rug raken.
     
  3. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga achter die steen zitten en dan gaan de 1ste 2 langs (deze zien me niet) dan komt die laatste die loopt eerst recht door en dan komt die naar me toe gelopen

    daar zit ik (nog voor de poort)
     
  4. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik ook maar lukt het jullie ook om tot die steen te komen zonder ontdekt te worden...mij niet.
     
  5. w a z z u p

    w a z z u p Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    aan de linkerkant kun je achter een steen zitten, dan ff w88 en dan sluipen maar. zo heb ik t altijd gedaan.
     
  6. Nike__1988

    Nike__1988 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon achter een steen gaan zitten (bukken heb ik gedaan) dan lopen die eerste 2 lang en dan nog even wachten en dan loopt de derde ook langs en dan snel door de poort... was best makkelijk je moet bij de steen so ver mogelijk verstop zitten... zo vinden ze je niet...
     
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon iedereen afslachten en dan snel achter de laatste steen verstoppen en als ze dan allemaal op hun plek staan naar de poort toe rennen.
     
  8. Nike__1988

    Nike__1988 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je moet ze ook eerst afslachten en daarna zo ver mogelijk achter een steen gaan staan en dan wachten totdat ze allemaal op hun plek staan en dan naar de ingang rennen...:)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan ook gewoon sluipen hoor! En als je dan perse wilt doden, doe het dan als volgt:

    Pak je kruisboog en schiet de dichtbijzijnste af. Daarna sluip je naar het hek recht. Vanuit daar kan je de guard bij het hek neerschieten, met 1 schot is hij dood. (Richt op het hoofd) Vervolgens sluip je verder en knal je de laatste neer. Zo zien ze je niet en kan je zonder gedoe door de poort heen.
     
  10. Nike__1988

    Nike__1988 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het op zich achter een steen makkelijker omdat je er dan zeker van kan zijn da je er langs komt en met kruisboog kan je ook nog wel eens verkeerd mikken...;)ik ben zelf niet zo goed met de kruisboog ben beter mee zwaard...want mee de kruisboog vind ik te lang duren:)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De kruisboog gebruik ik ook als sluipwapen terwijl ik een longbow als snel wapen gebruik. Is ook het handigst BTW!

    Bekijk het verschil tussen Arkens Crossbow tegenover Skorm's bow maar eens tegen Jack of Maze
     
  12. Nike__1988

    Nike__1988 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    jake of maze is gewoon te makkelijk had ik binnen 5 minuten verslagen met enflame...en die poppetjes had ik verslagen met fors push dus da was echt te makkelijk te halen...:mad:
     
  13. w a z z u p

    w a z z u p Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, maze was lastiger (maar nog steeds een makkie)
     
  14. ik zit vast in het begin,ik ben nu een paar minuten bezig en je moet 3 goede daden doen.Ik heb er 1 gedaan dan moet je op een paar kisten passen,dan kwam er een jongetje die zei maak ze stuk enzo,dat heb ik niet gedaan ik heb netjes gewacht tot die man terug kwam.Maar welke 2 daden moet ik nu nog doen?? Als ik op zo'n heuvel loop staan er 2 ventjes te ruziieen over een teddybeaar ofzo maar daar kan je verder ook niks.

    Help!!! Welke daden moet ik doen!!!
     
  15. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiezo kan je al de mensen die iets interessants te zeggen hebben vinden met groene puntjes dus dat moet het ook wel wat makkelijker maken.

    Je moet met die twee jongens gaan praten en proberen de teddybeer te krijgen. Als je de teddybeer hebt moet je em aan een klein meisje geven dat in het dorp loopt. Zij zal dan weer aan je vader vertellen dat je een goede daad hebt gedaan.

    Als 3e quest moet je met de vrouw praten die vlakbij de grote boom en bar in het midden van het dorp stilstaat, zij wilt weten waar haar man uithangt. Dan moet je terug de heuvel oplopen richting je vader. Als je eenmaal boven bent kan je bij het eerste huis achterom en daar zie je dan de man en een vreemde vrouw staan. Als je hem wilt verraden moet je weer terug naar de vrouw en zei zal dan naar haar man gaan en heb je weer een goede daad verricht.
     
  16. Bedankt ben nu al redelijk verdrer!!
     
  17. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    heeft iemand nog tips om jack of blade te verslaan hij doet steeds zon gekke aanval dat al me levens weg zijn en als ik dan op hem wil schieten komen en van die stomme beesten.. :confused:
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik was extreem sterk toen ik tegen hem moest vechten omdat ik daarvoor gewoon veel voor de lol neermaaiden. Dus ik zou gewoon van te voren veel vechten en dan proberen heel sterk te worden door middel van je experience points goed te verbruiken. Forse Push vind ik de handigste spell (ik denk ook voor jouw) want je kan dan die beestjes gewoon aan de kant duwen met die kracht. Ik zelf had geloof ik niet eens een potion gebruikt tegen hem want ik was toen echt het sterkst wat je kon zijn geloof ik! O.. en als je last hebt van zijn aanvallen dan moet je steeds wegrollen met "Y" dan mist hij geloof ik ook vaak!
     
  19. Nike__1988

    Nike__1988 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon enflame op het hoogste krijgen en forc puch en dan enflame onder hem gebruiken...Bij mijn was ie toen al dood voordat hij mijn terug kon aanvallen lekker simpel dus...
     
  20. Bartho

    Bartho XBW Security

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog simpeler ik had de boog op zijn best en slowmotion dan benje meesterlijk dan kan je zijn aanvalklen ontwijken en de beeste omheen lopen,en jack krijgt elke keer een pijl in zijn mond maar dan moetje slowmotion wel op zijn best doen.
     

Deel Deze Pagina