Halo 2 HI BEN

Discussie in 'Algemeen' gestart door Espresso, 11 aug 2005.

  1. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik weet niet of jullie het hebben gevolgd maar Bungie.net had dus een opdracht gegeven aan enkele forums om HI BEN te vinden in Halo 2. Dus ergens op een muur/plafond of wat dan ook stonden de woorden HI BEN. Elke week in de Weekly What's Update gaf Frankie van bungie.net tips en op een gegeven moment ook een raatseltje: There once was a level quite airy, with leaps that were dreadfully hairy, to get to HI BEN, one must leap with the touch of a fairy. De vertaling hiervan is dus Er was eens een level uit in het open (buiten level dus) met sprongen die heel gevaarlijk waren, om bij Hi Ben te komen, spring je net als een fee. Nou er is dus heel erg lang gezocht en gediscuseerd (ik volgde het op www.highimpacthalo.org) en eergister is het dan eindelijk gevonden. Het level is Regret en de moelijkheids graad is Normal. De sprong met die fee is een grenade jump. http://www.putfile.com/media.php?n=HIBENtutvR zo kom je er. En ja als je er niks van wist zal je het wel niet snappen, maja toch leuk als je het volgde en het zo graag wou weten. P.S. om met die grenade jump op dat eiland te komen moet je de sputnik skull op quarantine zone nodig hebben. En om het te zien moet je je licht aan doen en dan tot 10x inzoomen met je covenant sniper.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe kicken! ik ga t ook wel ff proberen :9
     
  3. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    lol weer een geheim ontdekt wat wordt het volgende
     
  4. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel grappig:):)ga t strax ook proberen..
     
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat hij gevonden is, maar Frankie zou in de Weekly Whats UpDate (morgen dus) toch al vertellen waar het zich bevond :)
     
  6. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maja toch leuk voor die gene (is trouwens op www.bungie.net daar in de forums vermeld en gevonden). Haha, bij HiH hebben ze een Suicide Help Thread opgericht (zelfmoord help) voor de gene die zichzelf nu wel kunnen vermoorden. _O_
     
  7. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik kom onmogelijk op dat eiland!!!
     
  8. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je de Sputnik Skull wel, ik kwam er eerst ook niet op daarna de Sputnik Skull gehaald en daarna lukte het makkelijk. (met frag grenades lukt het mij ook niet, met plasma wel)
     
  9. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, mss domme vraag, maar wat bedoelen jullie met Sputnik Skull? (te lui om in het boekje te kijken ;) )
     
  10. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
  11. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Best grappig..
    Maar "HI BEN" is wel erg verborgen, je moet dus flashlight gebruiken en gaan inzoomen!
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zal diegene die het ontdekt heeft wel niet hebben gedacht....

    "Ach, deze jump zal wel zo verdomd irritant zijn om een rede..... Laat ik daar boven in die hoek eens gaan kijken en 10 keer inzoomen met m'n flashlight aan...."
     
  13. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, je moet toch wat doen in je leven... :+
     
  14. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    _o_ 8) Wouse Shit! 8) _o_
     
  15. ErikE

    ErikE Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dat is leuk! Ga ik ook proberen. Ik vind het altijd wel leuk om skulls te halen en een beetje te glitchen, vooral in Headlong en Zanzibar! Die sputnik skull heb ik gehaald die is makkelijk, verder heb ik de blind skull gehaald en die op Regret, met die dansende elites. Oja en de scarab gun! De andere skulls moet ik nog eens proberen, dus dan ga ik er nu vandoor om t ff te proberen :9
     
  16. XboxMannetje

    XboxMannetje Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Rocket laucher op hem richten en dan zwaard erbij wel je rocket leeg schieten en dan snel om en om wisselen :)
     

Deel Deze Pagina