Hallo Ik wil een paar filmpjes op mijn mobiel zetten, maar die filmpjes nemen te veel ruimte in beslag (het zijn 640 x 480 pixls films) en nu wil ik ze converteren naar 220 x 176 pixels. Weet iem. mischien een prog. waarmee dat kan?? alsvast bedankt, Sol
Arcsoft Showbiz ik heb niet echt veel tijd om voor je te zoeken maar ik heb wel dit kunnen vinden: http://www.topshareware.com/Arcsoft-Showbiz-DVD-download-15979.htm daar kan je wel even een trial downloaden.. (ik weet niet of je dan alles kan gebruiken hoorw..!) maar voor de volle versie moetje betalen.. weet niet of je dat wilt! als je meer wilt moet je self maar even googlen! veel suc6
Wat ik eigenlijk bedoel is gewoon programma(het liefst freeware) om de resolutie te veranderen (als het mogelijk is ook naar *.mp4 te converteren) maar alsnog bedankt.
Daar had ik niet aan gedacht, ik zal 't eens proberen, bedankt. Ik heb trouwens een progje gevonden dat heet xilisoft nogwat en het werkt heel goedn.
Jongens ik heb dus een vraag over film converteren, ik heb dus een filmpje van het formaat: 3gp-bestand. Ik speel hem in Quicktime af. Nu wil ik hem graag in WMP kunnen afspelen, alvast bedankt.
Ik heb dus geconverteerd alleen ik snap dat programma echt niet, ik heb nu alleen een bestand zonder geluid, en een bestand waarin het geluid niet goed met de beelden overeenkomt...