[GTA: SA] Alles over voertuigen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja eigenlijk is de Wang Gararge het enige bedrijf waar je ook echt missies voor doet. Die missies zijn wel gaaf , maar het zijn er te weinig.
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe je een tram verrot krijgt. Ik denk dat het onmogelijk is. Ik heb het geprobeerd met die explosieven die afgaan als je op een knopje drukt (die zijn echt vet). De tram ging niet verrot. Ik heb het ook geprobeerd met een tank, maar weer ging dat ding niet kapot.

    Edit: De volgende keer ga ik met een tank een trein neerbeuken :9
     
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kunnen de tram én de trein niet kapot. Ik heb et bij de trein geprobeert, maar daar gebeurd niets, helaas.
     
  4. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Lukt niet. Je kan wel een trein laten ontsporen. Maar dat weten de meeste wel al.
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja als je tegen de 50 gaat dan begint dat ding te trillen en pleurt hij vanzelf om. Best irritant als je trein ontspoort in een verlaten gebied.
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    In de stad is het wel leuk om em te laten ontsporen, kun je mooi mensen meer vermoorden :p
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    In de stad komt er soms ook wel een auto voor de trein, dat is ook wel grappig. Of de trein midden in de stad stil laten staan waardoor de weg geblokkeerd wordt. Dan kunnen de auto`s er niet langs en omheen.
     
  8. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je de phoenix kan vinden?

    edit
    geen hulp meer nodig, heb hem al gevonden! :+
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  9. Dio

    Dio Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in Los Santos een helikopter vinden? (eender welk) :confused:
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, later in het spel staat er een op het eiland en ook een op het politiebureau misschien zijn er ook nog wel meer. Hiervoor moet je eerst wel verder zijn in het spel!
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep, bovendien staat er dan (soms) 1 op het hoogste gebouw van de stad.
     
  12. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Santa Marina beach staat een helikopter van de Strandwacht. Voor de multiplayer is deze erg leuk omdat je er met 2 personene in kan. Dus kan je een driveby vanuit een helikopter doen }:]
     
  13. Stannov

    Stannov Heino

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    k weet niet of dees vraag al een keer is gesteld ma tog stel k em
    weet iemand mssn een voertuig waar je veel van je gangmembers in mee kan nemen?
    k d8 gister al aan een leger truck maar k weet niet waar die staat(n).
    mssn weet iemand iets waar je die gaste in kent vervoere want met een auto komme zo tog nie achter je aan..

    later stan..
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Een bus.
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt het enige voertuig waar meer dan 4 of 5 personen in kunnen jah is wel stom vind ik.
     
  16. Stannov

    Stannov Heino

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer maar wat ook vreemd is is dat er niet altijd busse rijden en als je er dan een keer een tegen komt dan zijn het er meteen een hele hoop:confused: ma weet mssn iemand waar veel busse kome of moet je gwoon gluk hebbe als je er een tege komt?

    grtz stan..
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is met alle voertuigen zo. Ik zocht me eens helemaal het ik weet niet wat naar een Infernus, kon hem maar niet vinden, en ineens rijden er tientallen rond... Echt vreemd.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Is niet vreemd. Der rijden misschien niet veel verschillende voertuigen rond, maar als jij der eentje jat/steelt dan laad hij die auto gewoon in. Omdat hij misschien niet allemaal verschillende voertuigen kan inladen. Zo stottert hij dan ook niet tijdens het rijden/spelen, want als GTA SA allemaal verschillende voertuigen moest inladen was de laadtijd ook veel langer geweest.
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0

    Idd is dat misschien het verhaal van de verkorte laadtijd tov de ps2? Of kan de xbox gewoon meer aan?
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De xbox kan meer aan, dat is een ding wat zeker is want de xbox kwam ook heel wat later uit dan de PS2. :)
     

Deel Deze Pagina