Hoe belangrijk vinden jullie een licentie??

Discussie in 'Algemeen' gestart door ID&T Rulez, 30 okt 2002.

1. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    In hoeverre vinden jullie het van belang dat een spel een licentie (en zo ja, welke) heeft?

Zo zou gp4 bijv. de licentie van 2001 hebben. Zouden jullie dit spel dan laten liggen en liever f1 2003 kopen ook al is dit spel iets slechter? Of zouden jullie de oudere wagens, circuits, rijders etc. voor lief nemen en gewoon gp4 kopen?

Voor sommige spellen maakt het niet uit of ze een licentie hebben, maar zouden jullie bijv. een racespel kopen als daar alleen maar fantasie-auto's in voorkomen? En dan heb ik het niet over een soort wipe-out ofzo, maar zeg maar gran turismo met alleen maar zelfverzonnen auto's.

Ben ik toch wel benieuwd naar..

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    kwa formule 1 games zou ik wel de nieuwste versie pakken en voor de mindere gameplay gaan !!!
    maar voor voetbal niet ,die horen gewoon uptodate tezijn !!!

daarom gaat fifa2003 ook PES kont schoppen

}:]

3. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GT met zelf verzonnen wagens is klote, want het is juist leuk om in de auto's te racen die je normaal op straat ziet

4. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    racen hou ik zowiezo nie van maar als ik moest kiezen zou ik voor betere gameplay gaan.

5. Niels

Niels Alion

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel belangrijk, ook een van de redenen waarom ik GP4 niet heb, te oud, het 2002 seizoen is zelfs alweer afgelopen, wat moet je er dan nog mee :confused:

Geef mij maar lekker originele auto's of figuren. Eigenlijk net als Minority Report, het spel, zonder Tom Cruise :{ vrij vaag :D

6. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel niet zoveel racers en voetbalspellen vind ik echt bagger, dus mij maakt het niet al teveel uit. Natuurlijk is het wel zo als ze alle nieuwste licenties voor een spel hebben ze de rest niet af moeten raffellen...

7. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik wil een spel waar je gewone auto's kan kopen zoals opel astra, peugeot 607 en 206, mazda's, BMW 3.5 cilinder, mercedes enz.

8. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij (ik die zeer erg van racespellen houd) is het zeer belangrijk dat de licenties zo recent mogelijk zijn. Dat verhoogt de gameplay echt. En als de licenties 1 of 2 jaar achterlopen leg die game dan maar in de kast en pak ze over 20 jaar nog is, dan zijn die weer leuk.

9. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou best van een leuke race of sport sim, maarre.. licenties??? who cares? Ik bedoel... het is een spelletje, als ik een bmw koop in een spelletje is het echt niet of ik er dan echt een heb ofzo. Dus hoeft het model ook niet te kloppen hoor.

Doe mij maar gewoon een spel dat er goed uit ziet en lekker speelt.... en laten ze dan hun geld ook daar maar aan uitgeven, en niet aan het recht een 3d character de naam van een voetballer te geven terwijl hij er toch nog niet echt op lijkt.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een licentie vind ik best wel belangrijk, zo miste ik die gewoon echt enorm in Monaco Grand Prix dinges, vervolg op het in mijn ogen geweldige F1 Racing Simulation :p

11. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf niet echt een fan van racegame's, maar zal toch even mijn mening geven.
    Een racegame moet geen fantasieauto's hebben, bestaande auto's maken het spel net iets realistischer.

12. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    Naast racen en voetbal heb je volgens mij ook een tennisspel met van die krommen namen zoals bijv: Anne Kornikoba, of iets wat er op lijkt..

Ik weet alleen niet meer of dat nou slam tennis was of niet..

Anywayz, het levert wat grappig situaties op. Zegt echter niets over de kwaliteit van de game.

Leuker is wel met de 'echte' namen.

13. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij een voetbalspel met Belgiƫ of Nederland speelt, dan wil ik ook wel dat de echte namen gebruikt worden. (Dat de ventjes erop lijken is leuk, maar geen must)

Bij racegames hangt het af:
    - Voor formule 1 zouden dezelfde namen en auto's moeten gebruikt worden omdat die spellen vrij realistisch zijn. (persoonlijk kan ik een formule 1 spel geen 5 minuten spelen)

- Bij Project Gotham Racing interesseerde het mij totaal niet dat ik reed met een auto die echt bestond. Ik weet niets van auto's dus al die verschillende merken.... I don't care. (Ik had trouwens nog nooit gehoord van een Feroce, en een Ferrari is voor mij een Ferrari. (of het nu een F50 is of iets anders, ik kan dat toch niet betalen en ik zie die toch niet vaak rondrijden, dus hoe zou ik kunnen weten of het een echt auto of een fantasie is ?)

En in plaats van veel geld af te dokken om een bepaalde auto in het spel te hebben heb ik veel liever verschillende trajecten. Waarom zou ik een traject opnieuw rijden met een andere auto ? Eenmaal je de weg goed kent is de fun eraf vind ik. Net zoals wapens bij schietspellen. Ik wil wel een aantal verschillende wapens, maar ik vind het belangrijker dat ik veel levels heb ipv een level te moeten herspelen met andere wapens. (Ieder zijn voorkeur natuurlijk)

En bij andere spellen moet het voor mijn part helemaal niet.
    Neem bijvoorbeeld Amped. Zijn die pro's echte pro's of fictieve personen ? Dat interesseert mij niet, als het spel maar goed speelt. En dat doet het !!!!! (ik kan het wel niet zo goed; ik sta momenteel 61e en ik geraak echt niet verder. Maar ik geef niet op!)

14. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    doet me denken aan a2 racer 2 hehe ]:-

Deel Deze Pagina