oddworld probleempje

Discussie in 'Algemeen' gestart door hunter, 27 okt 2002.

1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen k zit vast bij het einde van dat level met die meeps
    (in het begin moet je al die meeps in een hok gooien)
    helemaal op het einde moet je over een muurtje naar een of andere gast alleen die zit achter een deur die alleen opengaat als je op zo'n drempel gaat staan...je hebt dus 2 man nodig alleen munch kan niet over het muurtje springen en ik kan hem er ook niet overheen gooien met abe ]:-
    t klinkt misschien een beetje vaag maar de mensen die het level hebben gespeeld weten hopelijk waar ik het over heb :)
    I can use some help !

2. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    daar zat ik eerst ook vast je moet op dat ding gaan staan zodat de deur open gaat dan zo'n bolletje maken om die gast over te nemen en dan met da bolletje naar die gast gaan terwijl je op die ronde blijft staan.

3. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik geloof dat je zo'n mannetje moet overnemen (een slechterik)
    door te bidden, dan krijg je een bol, met die bol neem je bezit over die man, daar ga je mee op een rondje staan en de deur is open, of bedoel je nog iets anders

4. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet met de right trigger d8 ik een bol maken om die gast bij in dat hok over te nemen, jij zelf gaat op die knop staan dat die deur open gaat, je maakt een bol, gaat met die bol door de deur naar dat mannetje, jij bent dus nu het mannetje en laat m een blikje drinken van de automaat die der staat, dan gaat ie dood, jij loopt weer terug naar munch op dat plaform en level klaar.

5. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik al geprobeert voordat ik deze thread heb gepost maar m'n bol kwam niet over de drempel van de deur ]:-

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dan moet je op springen drukken dan springt die bol.

7. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx dat had ik nog niet bedacht :p

8. Classified

Classified addict

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan munch toch ook optillen en er over heen gooien........mischien is dat een optie

9. Munchy

Munchy Munchy

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon !
    Er wordt niet met Munch gegooid.

10. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    respect to tha munches!!

11. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    haha dat had ik al geprobeert (sorry, respect voor munch ;) ) maar dat lukte niet...ben inmiddels btw wel verder thnx dudes

12. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    aaah k zit weer vast]:- wat moet je in vredesnaam doen in het level : Brewery to be (goed geschreven ??)
    k heb al die maffe beesten die je opeten opgesloten en ben ook met abe op die toren in het midden geweest waar ik 1 zo'n soortgenoot van abe heb gevonden maar kweet niet hoe ik nu verder moet
    need some help again :confused:

13. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 okt 2002

Deel Deze Pagina