Dat kan niet eens man, als je een foto maakt wordt ie meteen opgeslagen op je HD van je xbox. Daarvoor hoef je niet eerst de game te saven.
Spammer? Dat moet jij nodig zeggen met je: ik heb de Yeti gezien, ik heb de Yeti gezien! Oja, maar ik ging toevallig dood. Sorry voor het onderspammen van de draad. Maargoed, wie denkt er nou daadwerkelijk dat die Yeti erin zit? Het fabeltje is toch wel steeds ongeloofwaardelijker geworden.
Voor de laatste keer, de missie van woozie die heet zoeist als fun la li ofzo en dan in die steegjes liep die.
Volgnes mij ben jij dronken. Ik had de Yeti gezien niet een Zomie, wat praat jij en wanneer en waar heb ik dat gezegt?
/EDIT; Inderdaad, mijn fout. Haalde je door de war met iemand die beweerde de Zombie gezien te hebben, dacht dat jij dit was. Excusez-moi.
na jongens rustig in ieder geval is de Yeti en big foot jacht in volle gang wedstrijdje wie het eerst een bigfoot/yeti velletje heeft
Ben al bezig, ben met een sanchez bossen aan het doorkammen en loop een beetje in jagerskleren rond met een rifle en shotgun
Excuus aangenomen. Naja ik ben al de hele dag door op die plaats waar ik was de Yeti weer te vinden, maar hijs weg.
Maar een yeti die dus in de stad rondloopt, typisch . Hoe zag hij er ongeveer uit, kleur, veel behaard etc.
Het was net een Bos aap, wit had kwapotte laarzen aan en een hoed. Hij zag er zeg maar vermomd uit. En liep gewoon tussen de andere mensen.