He mensen.. Het spel is inmiddels al een hele tijd uit en ik heb het destijds ook meteen gehaald en uitgespeeld, maar ik heb 1 grote frustratie: Het is me nooit gelukt om level 1 van Halo2 op legendary uit te spelen (de rest van het spel wel vrij simpel vreemd en frustrerend genoeg). Ik blijf steken in de 2e 'cargo bay'. Ik heb al verschillende taktieken geprobeerd, zoals de marines die er zijn proberen te dekken, van bovenaf de boel af te slachten, maar mijn hoofdtaktiek is toch altijd wel geweest om dekking te zoeken achter de enkele "container" rechts naast de uitgang van de boarding craft, en bij elke groep die eruit springt meteen 1 of 2 granaten te gooien en de rest af te knallen (de granaten gooi ik zoveel mogelijk in de buurt van elites). Het resultaat toe nu toe is dat ik of zonder munitie kom te zitten, of dat ik dood ga als ik er (voor mijn gevoel) bijna ben. Volgens mij ben ik een keertje zover gekomen dat ik nog 2 elites dood moest maken, maar toen had ik geen ammo meer en was het een alles of niets poging om ze neer te slaan.. dat liep op niets uit. Ik ben van de week weer eens begonnen met het wagen van pogingen, maar het lukt me nog steeds niet. Kan iemand mij vertellen of ik taktisch iets gruwelijk verkeerd doe en zo ja, hoe het wel zou moeten?
Je moet een Plasma Pistol nemen, en een Battle Rifle en vervolgens moet je met één PP blast (opgeladen Plasma Pistol) het schild van een Elite wegschieten en vervolgens naar de BR schakelen en een headshot toedienen, of een paar salvo's op het lichaam. Zo ben ik alle moeilijke situaties doorgekomen! Die Cargo Bay is inderdaad het aller moeilijkste van Halo 2 Legendary denk ik.
Ik heb het zo ook gedaan, en het is mij in 1 keer gelukt. Ik heb hem helemaal op Legendary uitgespeeld en ik moet toegeven dit was egt het moeilijkste stukje. Hoewel ik het leve; the Arbiter ook best lastig vond maar toen gebruikte ik een foute tactiek
haha, is idd echt een *** stukje waar ik ook al super lang vaststaat, maar met Kobold taktiek werkt het idd wel (al is het me nog steeds niet gelukt, straks weer ff proberen). Zat gistere ff te zoeken en kwam ik dit tegen, miss wel handig voor je: http://nikon.bungie.org/gameplay/halo2_leg_walk/ en moet je deze filmpjes maar eens kijken (daar ben je iig volgens mij) Manier 1 Manier 2 Manier 3
Oh mijn god.. ik weet niet wie er aan die controller zit maar die is wel masterlijk. Ik doe het dus gewoon verkeerd.. zat de hele tijd met dual wielded plasme rifle.. dat werkt dus niet als ze met zoveel zijn blijkbaar. Ik ga het proberen Bedankt!
Mijn dank is groot en eeuwig! Ik ben er voorbij gekomen. De rest van het level heb ik nog niet gespeeld, maar dat zal niet zo moeilijk zijn nu ik geleerd heb wat de ideale combinatie is om die elites te killen. Muahaha Nu we het toch hebben over wapencombinaties.. Die Needler, is die nog ergens goed voor. Ik weet dat hij vooral in Dual Wield erg relax is om te gebruiken omdat hij dan superveel schiet, maar op die site van nikon.bungie.org zie ik de needler niet terugkomen als handige combinatie voor bepaalde gevallen. Volgens mij is de needler in ieder niet handig tegen elites toch?
de needler is vooral handig tegen de Brutes. Vooral in het level als de Arbiter eropuit word gestuurd door dat onderwatergassie, en dan in die ruimte waar je alies opgesloten zitten tegen die bewakende Brutes.
Ik vond de (dual wield) needler ook wel handig bij het verslaan van die heretic met de arbiter en wat tha bomb al zegt.