nouw volgens mij is dit het. best wel veel Amped: Freestyle Snowboarding - 14 maart Batman: Vengeance - 14 maart Blood Wake - 14 maart Dark Summit - 14 maart Dave Mirra Freestyle BMX II - 14 maart Dead or Alive 3 - 14 maart Fuzion Frenzy - 14 maart Halo - 14 maart Jet Set Radio Future - 14 maart Mad Dash Racing - 14 maart Max Payne - 14 maart NBA Live - 14 maart NHL 2002 - 14 maart NHL Hitz 2002 - 14 maart Oddworld: Munch's Oddysee - 14 maart Project Gotham Racing - 14 maart RalliSport Challenge - 14 maart Tony Hawk's Pro Skater 3 - 14 maart Transworld Surf - 14 maart Wreckless: The Yakuza Missions - 14 maart Artic Thunder - Week van 18 maart Deadly Skies - Week van 18 maart ESPN International Winter Sports - Week van 18 maart F1 2002 - Week van 18 maart Genma Onimusha - Week van 18 maart The Simpsons Road Rage - Week van 18 maart Blood Omen 2 - Pasen Championship Manager: Season 01 / 02 - Pasen Crash - Pasen NBA Inside Drive - Pasen Off Road Wide Open - Pasen Shrek - Pasen Star Wars Obi Wan - Pasen
Ja dit is inderdaad zo'n beetje de release lijst Best veel ja, in ieder geval meer als de PS2 toen ie uitkwam.
Amped: Freestyle Snowboarding - 14 maart Dark Summit - 14 maart Dave Mirra Freestyle BMX II - 14 maart Dead or Alive 3 - 14 maart Halo - 14 maart Jet Set Radio Future - 14 maart Max Payne - 14 maart Oddworld: Munch's Oddysee - 14 maart Project Gotham Racing - 14 maart Tony Hawk's Pro Skater 3 - 14 maart Wreckless: The Yakuza Missions - 14 maart ESPN International Winter Sports - Week van 18 maart Genma Onimusha - Week van 18 maart Crash - Pasen niet dat ik ze allemaal ga kopen hoor maar die lijken me wel het huren waard
Kopen is wat anders als huren, hier komt kopen. 1.Halo 2.Odd 3.Max P 4.Shrek(weet dattie suckt, maar ga ik m'n zoontje xdozen mee leren en is nog maar kleutertje) 5.Obi Wan Met geldboom had ik doa3 ook wel gekocht, ik koop spelletjes op lijstje wel gelijk als ze er zijn. Ga morgen maar ff naar de freerecordshop Ik zit meer te wachten op Unreal/Return to castle W/Mohaa/Rotop/frontline?/Commando's2/Sof2 enz. *droomt helemaal weg bij gedachte aan al die megatitels* En dan huren, ik huur bijna alles wel behalve meeste sportgames:r (ik gaat wel wogstelen) Vind appie om zelf uit te maken wat ik er van vind, maar d8 dat we het echt over kooptitels hadden en das wat anders natuurlijk. Burp.
ik ga deze games haalen Halo Jet Set Radio Future Dead or Alive 3 Project Gotham Racing RalliSport Challenge Tony Hawk's Pro Skater 3 Wreckless: The Yakuza Missions Max Payne en echt ik gaa ge koopen ook ik maak er een foto van asl ik ze heb