Als het goed is 14 november. Onthoud wel dat dit spel al meerdere malen is uitgesteld, het zal mij niet verbazen als dit nog een keer gebeurd!!
tis gewoon vernaaid eerst zou die nog voor 17 okt komen toen op de 17de gister was het nog op de 31ste en nu is het weer de 14de zucht]:- ]:- ]:-
ben ik blij dat ik het spel toen nog niet kende dan heb ik ook een stuk minder lang hoeven wachten. ik heb nu eigenlijk best medelijden met de mensen die het toen al wel kende ik vin dat ik nu al lang heb moeten wachten
Als ik het mij goed herinner 26 juni release in US en in EU.... maar goed... onderhand ben ik eigenlijk al wel weer uitgekeken op morrowing... ook al heb ik het nog niet gespeeld.....
Mij kan het eigenlijk niet veel boeien dat hij steeds uitgesteld wordt, als ze die problemen die de US versie had maar hebben opgelost en het zou natuurlijk ook leuk zijn als ze er wat extras instoppen. In ieder geval is het wel een titel waar ik naar uitkijk, lijkt me namelijk wel iets om aan me collectie toe te voegen.
Ben ik wel met je eens ja, als ze nou bijv ook die addon voor de pc er ook nog bij zetten, vinnik alles wel goed