Logitech

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door casy, 12 aug 2005.

1. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of die wireless controllers van logitech goed zijn?
    greetz casper

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    NEEEE... Niet nemen. ik heb uhm. Batterijen snel leeg, snel kapot. Ik zal gewoon voor een wired gaan. En die KUT service van Logitech is ook slecht. Ze zeiden dat ik maar naar de winkel terug moest gaan ofzo. En je moet 30 min. wachten voordat je iemand aan de telefoon krijgt. En dan hoor je steeds zo'n KUT muziekje... Absoluut NIET aan te raden dus.

3. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ gompy: dan had jij gewoon pech! die van mij werkt perfect, helemaal geen problemen hoor

@ casy: ik raad de wireless controller van logitech zeker aan!!! hij speelt veel fijner dan de normale small controller (vind ik dan) en ik heb helemaal geen problemen met de batterijen...ik speel er nu al zeker 20 uur mee, en nog steeds werken ze prima
    alleen de prijs is wat minder... :'-( maar dan heb je wel een stuk minder gezeik met die snoeren _O_ _O_

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    In het XBM kreeg ie ooit een 9. Lange batterijduur tov andere wireless controllers.

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Dus niet. Ik had best dure batterijen (Philips ofzo, zijn meestal wel goed). Na ongeveer 9 uur spelen zijn die van mij al leeg. Hij speelt ook verschrikkelijk KUT. Dat ding ligt voor geen meter in je handen. Ik zou dat ding echt NIET nemen. Meestal willen de mensen nooit op dat ding spelen. Ik ook niet...

6. Koffie mok

Koffie mok Guest

Mijn controller van logitech gaat z'n 40 uur mee met aldi bateryen.
    Ik zal voor de draadloose gaan!! Zoals Jradman al zijn de prijs is minder.
    Ik heb zelf nog nooit probleemen gehad met die controller.

Zo ziet die d'r uit _O_

7. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    hmm de een zegt dat ie serieus klote is en de andere van niet...maar zit er geen accu in die controller? want iedere x met die batterijen klote...

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Alleen betterijen

Meer informatie

Je zou der meer dan 50 uur mee kunnen gamen :) Requires only 2 AA batteries (included) to achieve 50+ hours of battery life with vibration on

9. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Er moeten 4 baterijen in die van mij. Misschien heb ik wel een ouder model ofzo...

10. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ gompy: Jij hebt inderdaad een oud model, in de nieuwe hoeven er maar 2... _O_
    en zoveel gekloot is het niet, want de batterijen gaan best lang mee hoor! _0/

/edit: ik vind hem ook nog beter in de hand liggen dan de small controller van microsoft, en omdat gompy de oude versie heeft, heb je eigenlijk niks aan zijn commentaar*) (no offense gompy, maar het is nou eenmaal zo)

Laatst bewerkt: 14 aug 2005
  11. xboxtukker

xboxtukker Mod styler of Twente

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er laats een bij de intertoys gekocht van het merk dreamgear, ja idd, ik had er ook nog nooit van gehoord maar de bat. gaan min. 4 uur mee en ik persoonlijk vind hem fijner dan de orgi. van xbox zelf ;)

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hoe moet ik nou weten dat ik een ouder model heb ;) . Missichien is dat oudere model wel gewoon KUT. En dat die batterijen van het nieuwere model langer meegaan enzo. Dat wist ik toch niet. Bij mij gaan er dus 4 in. En die gaan zo'n 8 uur mee denk ik. Na een middag Halo 2 spelen. Kan ik de volgende dag/keer nog maar heel even spelen. En dan word er denk ik vanaf 1 uur tot 6 uur meegespeeld. Dus ongeveer 5 uur. En dan de volgende keer ongeveer maar 2 uur. Dus 8 uur ongeveer :'-( .

PS: 200e post :) _O_ *) :p _0/ :eek: :+ O-) 8) :9 :)

Deel Deze Pagina