Haha, typisch de woorden van iemand die nog nooit met een goede hunter in een party heeft gezeten. Ik kan je ten zeerste aanraden de guide te lezen hoe je met een hunter moet spelen in een instance, hij stond ook al een keer gelinkt op wow-europe en worldofwarcraft.com. Hij zwerft nog ergens rond op de forums, ik kan hem echter op het moment niet 1,2,3 vinden.
De basics zijn echter: solide en relatief hoog dps (MM specced hunters hoeven niet veel moeite te doen om een rogue te outdamagen).
En het 2e meest belangrijke punt is de clothwearers beschermen. Zeker de healers en de mages die vaak op dezelfde hoogte staan als de hunter. Dit werkt snel efficient en zorgt ervoor dat de aanvals opstelling niet veranderd en dat de hunter even snel de aggro trekt. Hoort nog een lang verhaal uitleg bij om het geheel te bevatten en ook het nut ervan in te zien maar dan heb je ook wat.
Daar komt bij dat een hunter (ik geef toe, weinig hunters houden zich hieraan), dan vervolgens enorm veel waardering krijgt van de rest van de party. Er lopen zelfs meerdere priests rond die altijd een hunter in de party willen hebben, tenzij het echt niet anders kan.
Echter het gros van de hunters, en het gros van de overige klasses zijn gewoon hersenloze buttonsmashers die de diepgang van het spel min of meer missen. Tja; neem dan een raid group van 40 shamans en ga Astranaar raiden ofzo. ^^
Klik om te vergroten...