[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forza Roma

Forza Roma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me daar volledig bij aan.
    Blizzard zit de hunter weer flink te nerfen. :mad:

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Blizzard zit de hunter te buffen ja.... -.-'

3. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk heb ik wel met hunters te doen, en ze mogen van mij best een paar buffs krijgen. Zolang ze maar niet in mijn party komen, en liever ook niet in de raids. Wat is de rol van een hunter in een groep? :9

- Ze kunnen zelf niet tanken
    - Pets kunnen niet tanken
    - Ze hebben redelijke dps, maar er zijn al genoeg rogues/locks/mages

Het enige wat een hunter heeft is af en toe een freeze trap (mages sheepen, rogues stunnen, werkt vaak beter) en als ze agro krijgen feign death gebruiken.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Pets kunnen wel tanken en de DPS is ook hoog, maar er zijn betere tanks en betere damage dealers.......

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dit slaat echt nergens op! Heb net WoW gekocht geinstalleerd en wel + geupdate enz. Doet Create Account het niet. :mad: Any ideas?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet je zeker dat je een europeese hebt?

http://sigup.wow-europe.com Deze link zou het moeten doen maar volgens mij doet hij het nu niet dus daar kan het aan liggen.

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Haha, typisch de woorden van iemand die nog nooit met een goede hunter in een party heeft gezeten. Ik kan je ten zeerste aanraden de guide te lezen hoe je met een hunter moet spelen in een instance, hij stond ook al een keer gelinkt op wow-europe en worldofwarcraft.com. Hij zwerft nog ergens rond op de forums, ik kan hem echter op het moment niet 1,2,3 vinden.
    De basics zijn echter: solide en relatief hoog dps (MM specced hunters hoeven niet veel moeite te doen om een rogue te outdamagen).
    En het 2e meest belangrijke punt is de clothwearers beschermen. Zeker de healers en de mages die vaak op dezelfde hoogte staan als de hunter. Dit werkt snel efficient en zorgt ervoor dat de aanvals opstelling niet veranderd en dat de hunter even snel de aggro trekt. Hoort nog een lang verhaal uitleg bij om het geheel te bevatten en ook het nut ervan in te zien maar dan heb je ook wat. :)
    Daar komt bij dat een hunter (ik geef toe, weinig hunters houden zich hieraan), dan vervolgens enorm veel waardering krijgt van de rest van de party. Er lopen zelfs meerdere priests rond die altijd een hunter in de party willen hebben, tenzij het echt niet anders kan.
    Echter het gros van de hunters, en het gros van de overige klasses zijn gewoon hersenloze buttonsmashers die de diepgang van het spel min of meer missen. Tja; neem dan een raid group van 40 shamans en ga Astranaar raiden ofzo. ^^

8. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij doet hij het ook niet heb hem ook net gekocht, ik wordt echt helemaal gek :mad: :mad: :mad: :'-(

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  10. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    hij doet het niet, die hele site wil gewoon niet laden

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Probeer een andere browser. Want hij hoort het gewoon te doen.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    _O_ Ik kon het niet beter zeggen. Ik werd met mijn Hunter ook vaak gevraagd voor parties. Ligt er gewoon aan hoe je speelt. Er zitten idd veel n00b en buttonbashers op WoW. Zo had ik laats van een lvl37 Druid gewonnen met mijn lvl30 Paladin en alleen omdat de Druid een n00b was en alleen maar deed shockspammen.

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nope, wil NOG niet lukken en ja het is de europese.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er is wel iets mis met de site want hij laad maar voor de helft.

15. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    wil je dat ik Firefox ff instaleer ofzo :p

16. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    wow europe ligt er voor 50% altijd uit, het is gewoon een k*t site....toen ik een account aan wilde maakte moest ik ook 3 uur wachten voordat ik de site opkwam...

17. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt chagerijnig erdoor.
    koop zaterdag, WoW k*t winkelmens zei dat er een klein kaartje inzat voor een maand gratis, JA ALS IK ER EEN GAMECARD BIJKOCHT ALS JE DAT FF HAD GEZECHT |:- , winkels waren al dicht en zondag ook |:- |:- koop na het werk zo'n kaart (gamecard) ligt f*cking www.wow-europe.com eruit ARGH |:- |:- :mad:

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Het is gelukt. :cool:

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Goed zo was dat nou zo moeilijk ff wachten :+.

20. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    ja want bij mij is de Service Temporary Inaivable so f*ck you wow-europe site :p
    Maar iedereen wil zichzelf natuurlijk nu aanmelden :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina