Hoelang doen jullie met een controler ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de j, 13 jun 2005.

1. Kratos

Kratos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor altijd, wat doen jullie allemaal met een controller om hem in twee maanden kapot te krijgen?

2. Dutch Hayabusa

Dutch Hayabusa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 3 DUKE controllers zijn al kapot door het oprollen van het draad om de controller... Ze krijgen daardoor namelijk een scheurtje in de kabel... Ik heb ook al 3 headsets gesloopt... Dus toen besloot ik maar alles draadloos van Logitech te kopen, totale kosten: 130,-

3. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Bij 1 heb ik een jaar geleden ongeveer bier overheen gegooit en dat is nooit meer goedgekomen. Gelukkig, als je die controller beetpakt en alle toetsen/sticks uitprobeert(lees : losmaakt) dan doet 'ie het nog prima :)
    De ander is verneukt door het draad wat ik in het begin te strak eromheenrolde.
    En de laatste heeft een dikke afwijking en stuurt niet goed meer kwam ik achter. Ik stuurde bij pgr2 als de tering met mijn hele lichaam mee die bocht in, maar ik ging nauwelijks naar rechts :mad: ! Dus ik dacht dat dat de controller wel moest zijn.

4. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik word vaak boos bij halo2 als die mensen op xbox live cheaten

5. Dutch Hayabusa

Leuk Bevonden:
    0
    Zo cker wel, modders kom ik gelukkig zelden tegen, maar mensen die de host jatten, en mensen booten met een firewall is zo smerig... Standby en andere oude cheats komen gelukkig niet echt meer voor.

6. Rudolf Release

Rudolf Release Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd en om het half jaar een nieuwe X-Box zeker |:-
    Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat Microsoft extra controllers
    voor de 360 naar Nederland laat komen, speciaal voor jou! :D

7. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    lol, leuke thread :9

ik heb zelf een keer gehad dat ik Top Spin aan t spelen was en dat ik niet van Grosjean kon winnen, toen heb ik mn 2e controller een paar keer tegen de muur aan gegooid, er zitten nu 3 deuken in mn muur, een paar zwarte vlekken van het plastic, en de controller leeft niet meer, gelukkig was dit geen fatsoenlijke microsoft controller maar eentje van Joytech, hij was sowieso al lomp en had een enorme afwijking bij shooters in de rechterstick.

en laatst heeft mijn andere controller het ook begeven, het eerste probleem was een week of 3 geleden, ik was fable aan het spelen en er stond 'please reconnect the controller in port #1, ik keek naar de controller en op eens kwam er een sliertje rook uit, gelijk wist ik al dat het aan het snoer lag. 2 weken geleden heb ik toch maar even san andreas gekocht, en daar stond ook een paar keer 'please reconnect the controller in any controller port'. als je dan het snoer bij de controller weer een beetje beweegt deed ie het gewoon weer, maar opeens bleef ie nix doen en heb ik dan maar vorige maandag 2 controllers gekocht, het zijn alleen geen controllers van microsoft maar van Big Ben (:confused:). ze zien er hetzelfde uit als een S controller alleen hebben ze rubber comfort-grip dingen aan de zijkant, met mijn microsoft S controller heb ik 2,5 jaar gedaan

8. Rudolf Release

Leuk Bevonden:
    0
    Tja bij "reconnect controller" is het snoer aan het begin geknakt en
    dat is helaas moeilijk te verhelpen.

Zorg ervoor dat je het snoer er niet omheen wikkelt :D

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De kwaliteit van de controllers van de xbox is uitermate goed. Ik heb inmiddels 2 controllers vanaf de lauch (14-03-2002) en deze werken nog perfect. Een poosje later heb ik toen ook een S-controller gekocht ( in 2003 ). Sindsdien game ik altijd met de S-controller en ook deze is nog in een perfecte staat. De PS2 controller heeft veel meer last van slijtage. Vooral de linker analoge controlstick slijt daar vrij snel (bij mij tenminste).

De kwaliteit is uitermate goed en geloof mij, die S-controller heeft al flink wat op zijn donder gehad en hij doet het nog steeds. :cool:

Laatst bewerkt: 14 aug 2005
  10. Rudolf Release

Leuk Bevonden:
    0
    Is helemaal waar alleen de PS controllers hebben niet zoveel last van "please reconnect controller".
    Maar who cares het is straks draadloos waar hebben we het nog over _O_

11. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    ik de xbox sinds december '02 controller werkt nog steeds goed :)

12. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn orginele controller is nu 2,5 jaar oud en doet het nog perfect! En ik heb/had ook nog zo'n goedkope controller erbij en ja, die is natuurlijk al weer kapot, noooit weer zo'n goedkope!

13. Koffie mok

Koffie mok Guest

Mijn controller doen het ook nog steeds naar 9 maanden :9

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dit hebben wij nooit gedaan , de snoeren werden gewoon achter de controller gelegd , maar toch hebben we er eentje met een beschadigd snoer.

15. Rudolf Release

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm heb je huisdieren? een konijn of een kat?
    Die weten ook wel raad met een bewegend snoer :9

16. Bartho

Bartho XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb er 2 ,helaas zijn ze gebruikt bij de evenementen waar xbw ook was dus dat is geen hint om te doen voor jullie dan gaan ze wel snel kapot!! heel jammer.

bedankt voor die hint caraxx 77, van dat ff hard schude ga ik probere want mijn rechter knuppel gheeft een beetje naar links(of rechts)

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Nee ,alleen twee parkieten en die komen hun hok niet uit , weet je mijn televisie staat op het verlengde van de open haard , en daaronder in een opengewerkt deel staan de videorecorder en de xbox .
    En dit opengewerkt deel is breed en diep genoeg om de controllers naast de console te leggen terwijl de snoeren gewoon achter de controllers liggen.

Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  18. Dutch Hayabusa

Leuk Bevonden:
    0
    Hint van de dag: koop draadloos, en je headset dan, koop die ook draadloos :D Duur? ja cker... Waard: Jep

19. Bartho

Bartho XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar das een een goed idee maar dan kunnen ze nog kapot gaan alsje ze laat vallen,en alsje er op gaat rammen.

De draden gaan bij mij nooit kapot alleen ze blijven wel altijd vasten zitten of in een knoop .dus draadloos is niet echt nodig .

bij de 360 zitten de draadloze er tog vast in begrepen.

Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  20. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne zijn na 2 1/2 jaar nog zo goed als nieuw. Maar als ik kwaad wordt begin ik niet op de controllers te rammen maar op de grond :p .

Deel Deze Pagina