Die van jou waren inderdaad erg handig, maar ook andere tips kunnen mij goed helpen. Hoop dat er nog meer tips binnenstromen hier.
Ja ik lan elke weekend zeker en als ik vroeg uit school ben dan probeer ik ook zoveel mogelijk mensen thuis uit te nodigen. Lannen is gewoon het leukste wat er is. Je kunt niet bij elkaar op het scherm kijken wat het een stuk moeilijk maakt, vooral als je dan ook nog eens zonder motion tracker speelt
ja he, that rules! hoeveel mensen ken je met een xbox? ik er 4(volgens mij mis ik er een), me broertje 1 of 2 in zn klas en hij bij zn judoclub ook 1 of 2
Dit heb ik zojuist geprobeerd met mijn broertje, en ik was twee keer dood van de twee keer dat we het geprobeerd hebben
mensen in een tank elimineer ik meestal door er een sticky granaat op te gooien (hoezo gejat van saving privat ryan ). Dat vind ik makkelijker dan met een ghost. Niet alles geld voor iedereen trouwens, zo heb ik altijd de schilden uit en health op 50% ofzo, kortom 1 schot dood, want dat is in het echt ook zo, en dan is het minder "wie het beste geweer heeft, heeft gewonnen".
50% geen schid en rokcetl aunchers deed ik eens een keer in battlecreek, schoot me broertje af(alleen hij stond in het scherm), kreeg ik te horen double kill! me zusje ging er ook aan
hehe, ja die grappen zijn altijd funny... maar zo erg is het nou ook weer niet. Ik vind het gewoon fijner, gewoon bam en dood, zo heb ik mijn slachtoffers het liefst
ach jij bent van dat type: bijv. in battle creek ga je in dat beekje in dat'hol' waar die power up is zitten met een rocket launcher en wacht tot mensen voorbijkomen. kheb eeb tip voor je slachtoffers: ga eens tussen die boom en die wand staan en laat 'per ongeluk' een granat vallen(exclusief pin) of pak ook eens een rakettenwerper
In Battle Creek loop ik eigenlijk altijd een beetje rond, is veel beter dan je gewoon ergens verstoppen. Maar op het dak zitten is ook nuttig, dan zie je iemand voorbij komen, en kun je zo een granaat op iemand kop droppen Wel handig...hehe
Ik ben enorm slecht in Halo Nouja, we LANnen wel eens met een behoorlijk sterk team tegen 3 a 4 'slechteriken'. Echt tactieken hebben we dan dus niet ontwikkeld behalve dan een paar gezamelijke acties... Normaal zitten wij dus druk uit te oefenen op hun basis, en zitten ze nooit bij de onze (we spelen alleen Blood Gulch), maar als je ze wat zou laten komen creeer je ruimte rondom de basis van de tegenstander zodat je de vlag kan pakken en terug rijden naar je eigen basis, de vlag brengen en dan het andere team af te slachten
neej, in battlecreek zit ik altijd boven met een sniperrifle of loop ik rond met een needler... niet gelijk je conclusies trekken he? Ik ben niet laf, ik houd gewoon niet van dat "tegen elkaar schieten en wiens magazijn eerder op is is de lul"
ik weet dat het een beetje vaag uitgelegd is maar ik bedoelde dat je een tank tegen de rotswand aan zet en daar voor een ghost zodat je via de ghost op de tank komt en zo hoger kan komen je gebruikt op deze manier de tank als een schans (nog een tip zet 2 tanks met de achterkant tegen elkaar aan zet daar aan iedere kant een ghost voor pak allebij een warthog en rij op de ghost/tank af en probeer elkaar in de lucht te raken )
Oke nu snap ik het Dat laatste heb ik trouwens nog nooit uitgeprobeerd, ga ik vanavond denk ik maar eens doen haha. Maar niet echt iets waardoor je wint in Halo mp maarja, altijd leuk om een keer uit te proberen. En the Needler, ja wat kun je er over zeggen. Zeker niet het beste wapen, maar je kunt er wel handige dingen mee doen, bijv. schieten om hoekjes enzo.