Speel jij ook Jade Empire? ben jij dan dit in het spel tegengekomen?: Bouw je eigen bolwerk: neem een vestingstad over en verander deze in de basis voor alle activiteiten van jouw personage. Stuur volgelingen op missies, leer nieuwe vechtstijlen en trek studenten aan en leid deze op. Verdedig jouw eigendom tegen plunderaars die het omringende platteland bedreigen. Jouw bolwerk zal groeien en zich verder ontwikkelen naarmate jouw prestige groeit. Dit is te zien aan de grootte van je bolwerk en de populariteit van de school. Ik heb dit ergens gelezen, maar ben ik tegengekomen ... Ik heb het spel al wel 1 keer uitgespeelt *) _0/
En als je het spel hebt uitgespeeld, kun je dan op een of andere manier doorgaan met het spel? Ik kom dan gewoon bij het starmenu als de credits weg zijn..
Ik ben nog bezig met Jade Empire Limited Edition, thanx to Xboxworld prijsvraag... Als ik het tegenkom reageer ik wel asap...
Graag geen topics dubbel openen. Deze kan dus ook dicht en liever hier verder gaan; http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=33805&highlight=Jade Empire -Gesloten.