PrintScreen toets

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ryan23, 16 jun 2005.

1. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ok meschien een domme vraag maar hoe werkt de PrintScreen toets ofzo.
    Je daarmee een foto zeg maar van je beeldscherm maken, maar hoe doe je dat. Ik druk op die toets, maar er gebeurt niks...
    Wie kan mij helpen _0/

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dan moet je in peent op PLAKKEN klikken/drukken (ctrl - v dus)

Ert Voilá !

3. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Klik!

Erg handige programmaatjes.. kwestie van op een knop drukken en tis meteen gesaved onder een bepaalde naam, bepaalde map, bepaald formaat, bepaalde kwaliteit:) Love it:D

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    oh bedankt:) ik heb nu 'Gadwin PrintScreen 2.6' gedownloadt en het lukt meteen :D
    harstikke bedankt allemaal;)

5. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik zit met een probleem. Weet iemand mischien waar het aan kan liggen als het resultaat van je Printscreen alleen zwart-wit is? Ik zag dat er een nieuwe ''Show je desktop'' thread was aangemaakt dus ik dacht, ik post de mijne maar eens even. Maar als ik de printscreens knop gebruik en hem ergens plak dan is het beeld alleen zwart wit. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    In welk programma plak je hem? Misschien staat een instelling fout. (1bits afbeelding oid)

BTW ff een heeeeeeele handige tip, als je alleen een printscreen van een bepaald geopend venster wil maken (bijvoorbeeld alleen van winamp ofzo) moet je het venster selecteren en op Alt+printscreen drukken. _O_

Deel Deze Pagina