een Jaar of 2-3 geleden hoorde ik al van dit spel en toen al wist ik dat ik em moest hebben! Nu heb ik ook nog op enkele sites gelezen dat ie ook op de Xbox uitkomt! kan iemand dit bevestigen en misschien zelfs een releasedate geven? thanx!
Nog niets van gelezen.Hoop van wel...............heb al een PC preview gelezen en dat spel zal geschiedenis schrijven.
Nu we toch bezig zijn.... Kent iemand Fable? Schijnt ook cool te worden.. Maar ik weet er niets over... En Splinter Cell!?
Republic is nog niet bevestigd, maar als ik mag gokken komt ie echt wel. Hij draait namelijk op de zelfde engine als Mafia, die bevestigd is voor Xbox. Dat wil niet zeggen dat elk spel wat op die engine draait naar Xbox komt, maar ik durf de gok wel te maken.
Mafia vind ik ook echt zo'n spel dat eerst komt, en dan omdat het teveel werk is toch weer niet. Ik hoop zeker dat ie komt maar ik weet het niet
ja dat bedoel ik, ze hebben de pc als belangrijkste platform gekozen om em uit te brengen. Dan zetten ze er ook bij dat ze het spel ook op de Xbox uitbrengen maar ze bekijken waarschijnlijk eerst hoe die het op de pc doet en als er geld over is dan maken ze nog ff een Xbox versie
Als er geld over is... dus als het spel een succes is en er veel geld binnenkomt. Dat gebeurd vrijwel gegarandeert. ER IS DUS NOG HOOP!
hehe LOL ja idd mij leek het spel toen ik voor het eerst ervan hoorde heel vet, maar das al lang geleden natuurlijk... ziet er nog altijd heel vet uit hoor, alleen krijg je veel te weinig info over het spel tegewoordig