Tag: Elitalex. Live Games: Halo 2, TimeSplitters 3, Need For Speed Underground 2, XIII, Midtown Madness. Ik speel nu alleen Halo 2 en Timesplitters 3.
gamertag The Dutch Eagle online games rainbow six 3 rainbow six 3 black arrow splinter cell pandorra tomorow splinter cell chaos theory pgr 2 forza motorsport halo 2 amped 2 top spin XIII
Gamertag SecretLemon Games Splinter cell pt Project Gotham Racing 2 Forza Motorsport NFSU 2 Halo 2 (alleen als er een vriend van mij is, ik heb m zelf nog niet, ben aan het sparen voor de xbox 360)
GT Jingga Games (welke ik momenteel vaak speel op Live) Forza Motorsport Halo 2 (Rond lvl. 17/18 altijd) Brothers In Arms (heel af en toe) Pro Evolution Soccer 4
Gamertag: EpsilonNL Games: Unreal Championship Liandry Conflict Brothers in Arms: Road to Hill 30 Halo 2
Gamertag: Michel nl Spellen: Forza Motorsport Project Gotham Racing 2 Dtm race driver 2 Halo 2 Brothers in Arms Ghost recon 2 Deze spellen speel ik het meest op live. Groeten Michel.
heb inmiddels een nieuwe account: Acount: Chaplander mijn live spellen: - Pro evolution 4 - Splintercell: chaos theory - Halo 2 - Rainbowsix: Black arrow - Ghost recon 2 - Top spin - Forza motorsport - Mortal kombat: deception - Fifa 2005
Gamertag ThoMasZ007 ( kut gamertag ) Games Halo 1 Halo 2 Need for Speed Underground 2 Fifa 2005 Project Gotham Racing
G4M3RTAG:Casy Games: ninja gaiden r6:black arrow ghost recon 2 ghost recon 1 crimson skies high road to revenge full spectrum warrior Halo2 (natuurlijk) Moto gp splinter cell 2 pandora tomorrow splinter cell 3 chaos theory unreal championship 2 The liandri conflict Greg hastings paintball trounament dit was het volgens mij.....
Gamertag: Dutchforze Games: Halo2, Forza, Timesplitters3, Doom3, RSC2, Midnight Club3 Ik ben er pas sinds vandaag op, en als ik eerlijk moet zijn vind ik het een enorme aanfluiting. Ik weet niet of het aan mijn internetverbinding ligt of aan de service zelf, maar heel vaak vind ie via quick en optimatch geen potjes of kan ie geen contact maken ermee. Mij zul je dus niet vaak op live zien als het niet beter wordt.
Gamertag: Mr IP Games: Ghost recon 2, Forza, rallysport challenge 2, mortal kombat deception, midnightclub 3 en splintercell pandora tomorrow
Met welk spel heb je daar last van? Ik heb dat bijna nooit!? a. Kan aan je verbinding liggen b. Kan aan het spel liggen c. Router? er moeten bepaalde instellingen voor worden gedaan.. dat kan je vragen in het live and networking gedeelte
Gamertag MadMrk Games / spellen die ik het meest speel staan bovenaan Dead or Alive: Ultimate Halo 2 Unreal Championship 2 Fifa 2005 Top Spin Binnenkort Rainbow Six: Lockdown
Daaf NL Online games: Halo 2 (met stip bovenaan) Pro Evolution Soccer 4 en in mindere mate Mortal Kombat Deception (nieuwe aankoop) TimeSplitters Future Perfect (niet echt mijn ding) TopSpin (geen animo)
GT: Night Wolf NL Games: NInja GAiden, Fifa 2005, PGR 2 + heel wat spellen voor andere dingen. Maar het meest speel ik Halo 2