Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    stond geloof ik ook al ergens in deze thread evrmeld ;) .. maar inderdaad geen bc voor core ... vrij logisch ... de core system is getarget op nieuwe low budget gebruikers (zonder xbox) ... en de value pack voor de huidige gamers
     
  2. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je straks online gaat met gold, hoe moet je dan gaan betalen als er geen creditcvard meer hoeft? er zou wel zon kaart komen maar dat is alleen in duistland toch?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Credit card heb je nog steeds nodig .. echter komen er voor de mensen zonder een credit card een pre-paid card (dit is een credit card ... maar je kan er alleen xbox live betalingen mee doen en je moet er krediet op zetten)

    Die kaart komt er in heel europa ... maar het kan even duren voor dat elk land dit heeft ... nu hebben spanje, italie, zwitserland en duitsland zo'n kaart
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan heb je nog geluk, bij mij twijfelen ze allebei!
    M'n vader zei: als je over gaat, krijg je wel een DS. Ik ben over, dus vroeg ik: Ik mag zeker geen DS én Xbox 360? Antwoord: [nadat m'n vader überhaupt z'n belofte nog kon herinneren] Nee, dan kun je beter een Xbox 360 kopen.

    Dat was het begin van de vakantie....nu zegt hij dat ik hem helemaal niet meer mag kopen, omdat m'n school er veels te veel onder zou gaan lijden. Gelukkig weet m'n moeder nog van de belofte en steunte me [dit keer] O-) In het begin zag ze het ook niet zitten, marja. Als m'n moeder het er mee eens is, kunnen we mijn vader meestal wel overhalen :eek:

    [ff tussen spoiler tags gezet aangezien het nogal offtopic is...verpest de mooie thread] :eek:

    Dat heeft MS "verpest" door de 2 modellen, nu heeft iedereen wel gelijk. Tenminste degene die geen 250 o.i.d. zeiden |:-
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ach deze thread moet toch opgesplitst worden ... een beetje vaag om alles in 1 thread te houden :)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je de Core Xbox versie neemt (€300,-) krijg je dan alleen dat 20. gig. Harddisk niet of heb je helemaal nix? Want ik dacht dat er ook een Harddisk in zat van een aantal MB voor savegames etc. Want als ik Memory Cards moet gaan kopen zoals b.v. bij de PS2. Dan doe ik het niet.
     
  7. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    wie wilde hem ook alweer halen in the u.k?

    Resultaat na berekening 426,56 euro en dan komen de verzendkosten er nog bij


    -- en die faceplate die je erbij krijgt dat zijn die stickers toch? krijg je ze allemaal of 1tje zodat je daar ook weer 5 packs van krijgt?
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  8. hcore NL

    hcore NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey....

    zit er geen aansluiting bij voor een digitale kabel.. voor de aansluiting van mijn 5.1 surround setje...

    en heb ik het nou goed... als de 399 euro versie gekocht wordt, dan zit er dus geen kabel bij voor het aansluiten van een normale tv.. en die dient er dan bij te worden gekocht....

    Dat vind ik wel jammer :mad:

    mvg
    Marco
     
  9. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat zo is vind ik dat wel jammer is hier iemand die daar iets meer van weet of er ook een gewone av kabel bij zit?? bij de luxe versie
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ze zullen de pakketten in europa wel iets aanpassen, omdat we hier geen hdtv hebben
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet dan inderdaad memory cards gaan kopen voor save games... althans er zal beperkte ruimte zijn voor save games ... weinig info over bekend
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Deze kabel zit bij het pakket van 399 euro: Component HD/AV-cable.
    Deze is gewoon op de normale tv aan te sluiten.

    The Xbox 360 Component HD AV Cable is an “all-in-one” solution for both Hi-Definition TVs that use component video input and Standard Definition TVs that use composite video input. The Component HD AV Cable provides optimal audio and video signal transfer, so you’ll experience true next-generation gaming. It’s important to note that this is the featured cable that is included with the Xbox 360 console.

    [​IMG]

    De middelste kabel krijg je bij het pakket van 399 euro, en deze kun je gewoon op je normale tv aansluiten.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Met een klein beetje logica zou je er op kunnen komen dat een normale kabel ook echt wel geleverd wordt. Ik bedoel, dat het niet genoemd wordt is omdat een aansluit kabel gewoon normaal is - net als de stroom kabel bijvoorbeeld. Nee HD TV is nog lang niet genoeg wijdverspreid om alléén HD TV kabels te leveren.

    Geen zorgen maken dus heren, kom op. Meteen al da negatieve als er iets onduidelijk is, je maakt het anderen op die manier ook lastig.

    Ook ga ik er gewoon van uit dat er in die aansluitkabels een Digitale Uitgang voor 5.1 geluid zal zitten. Misschien niet in de normale A/V kabel (zoals nu ook bij de Xbox) maar vast wel in de Advanced Scart (voor het RGB signaal) en de HDTV kabel (net zoals nu dus).
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar zit in de versie van 399 wel een harddisk en wat maakt nou precies die 100 euro verschil?
     
  16. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er nou media centre standaard op de xbox?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @ Voodoo -- Premium heeft een remote, wireless controller, HDD, extra kabels
    @Stoppir -- Ja
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Lees dit bericht eens door.
     
  19. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    dat gedeelte over windows meia centre vind ik nog een beetje vaag. Moet mijn nieuwe PC nu wel of geen MCE hebben of niet of met mijn xbox 360 te comuniceren.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    In het filmpje hoor je de man toch echt zeggen 'can connect to my media centre pc" ;) oftewel je hebt daar wel degelijk een Media Centre pc voor nodig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina