dude het heet zelfs imageshack, je zal wel wat fout doen. Gewoon een printscreen (vaak .jpg bestand) maken, en die uploaden. Edit: En als je geen Paint wil gebruiken, en net zo lui bent als ik dan gebruik je dit. http://www.snapfiles.com/get/hoversnap.html
ik neem aan dat je "print screen" knop indrukt, en dan in Paint opslaat? die kan je gewoon JPG opslaan.. IMG kan ie idd niet uppe
ik krijg de game morgen waarschijnljk via een deal,een vriend van me heeft de game en hij is nu pas bij het 2de eilandje zeg maar,duurt het zo lang voordat je alles hebt??Ik wil lekker rond crossen!!!
Dat kan je ook wel als je alleen Los Santos tot je beschikking hebt, dat gebied is sowieso de grootte van Vice City. Verder zal je toch echt een aardig aantal missies moeten doen wil je toegang krijgen tot de hele staat.
ow oke kijken of ik eruit kom snap er echt de ballen van edit:nou lukt me echt niet ga ik naar printscreen is die opeens 3 pagina's groot
Doe print screen. Ga dan naar paint ----> crtl+v ----> opslaan als..... ----> selecteer het type bestand en naam -----> opslaan en klaar
Sorry, ff een vraagje tussendoor. Ik zit nu Gta te spelen met de missie "riot" en ik moet Gangmembers recruteren, maar ik weet niet hoe dat moet. er staat ook nergens hoe ik dat moet doen. Kan iemand ff helpen?! Dank!
geen wapen selecteren (vuist of boksring), dan een homie (in 't groen) selecteren en met linkerpad naar boven...