Samsung d500

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door TumTumTum, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie telefoon, veel leuke functies, blablabla
    gister gaan slapen met een perfecte telefoon, vanochtend wakker geworden en het beeldscherm is ermee opgehouden. het licht werkt nog wel maar al die mooie kleurtjes zijn weg, gewoon een blanco beeldscherm.
    vraag: heeft iemand dit ook meegemaakt?
    het probleem is namelijk dat de reparatie van een d500 beeldscherm 300 euro kost, leuk aangezien je dan net zo goed weer een nieuwe kunt kopen... :mad: :'-(
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Geen garantie ofso?
     
  3. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat is een mooi verhaal,
    je moest garantie kopen, 30 euro per maand, heb ik betaald voor 3 maanden dus weer bijna 100 euro, is het nu 4,5 maand geleden |:-
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vage foon :{ Kdacht dat der zoiezo al een jaar garantie op zat voor zoiets. Tis een technische fout denk ik zo, want als het beeldscherm het opeens niet meer doet :{
     
  5. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal vanmidddag maar naar de shop moeten gaan denk ik....
    gelukkig werkt daar een vriend van mijn broer, beter kan hij wat fixen. :confused:
     
  6. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Er moet zoiezo garantie op zitten. Luister niet naar die verkoop praatjes van die lui van telefoon winkels neem gewoon direct contact op met samsung.
     
  7. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er verder geen rare dingen mee hebt gedaan en het is een technisch mankement moet je gewoon garantie claimen. En laat je niet afschepen door de verkopers.....en als ze er niet aan willen dan nemen ze maar contact op met Samsung namens jou.
     
  8. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff die winkel gebeld waar ik hem had gekocht, en het was een relaxte verkoper (jeej het zit mee) hij heeft me zelfs een nummer gegeven vaan een samsung-reparatie-bedrijf die binnen een uurtje je tel. fixt, neem je aankoopbon mee, het is een technische fout!
    Er zijn dus ook minder gladde tel. verkopers :D _O_

    edit: slotje?
     
  9. Stifke

    Stifke Frikandel Specialist

    Berichten:
    1.289
    Leuk Bevonden:
    3
    Standaard zit er op 1 jaar europese garantie op.
    Wat ik niet snap is dat jij voor 3 maanden garantie nog eens 30 euro per maand hebt moeten betalen.
    Dat is gewoon insane!

    Hoe heb je die telefoon gekocht (waar, met welk abbonement prepaid?).
    Het kan namelijk nooit zo zijn (op wat voor manier je hem ook koopt in de winkel) dat je moet bij betalen voor garantie. Wat ik me wel kan voorstellen is dat je een verzekering hebt afgesloten voor deze telefoon (diefstal, verlies).
    Jij hebt gewoon na 4,5 maand recht op garantie en dus moet de telefoon zaak hem gewoon ter reparatie aanbieden bij samsung.
     
  10. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, was idd voor verzekering, maar ze lulde wel dat ik het moest doen, ach mammie betaalde :9
    Maar toch, binnen een uur je tel. weer frsh and clean is nice toch?

    edit: 2-jarig ( |:- ) kpn 30 € per maand abbo
    maar zoals ik al zei het komt allemaal goed
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze kan dus dicht. Er is namelijk ook een centrale thread van mobiele telefoons in de GreenMile, volgende keer dus de vraag liever daar even stellen.:)

    -Gesloten.


    Ow en btw; bij grote aankopen heb je sowieso altijd een geldig argument dat ie het een jaar goed moet functioneren.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina