Stelling:Twee versies van de Xbox 360 (goed of slecht)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 18 aug 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De dure versie is de echte versie. De goedkope versie vind ik maar niets. Als je de goedkope versie koopt kom je uiteindelijk toch duurder uit(je kan ook geen huidige xbox games meer afspelen aangezien je geen harde schijf hebt) . Anders kan je niet optimaal genieten van je xbox 360...
    En veel mensen die game-nieuws,enz... niet volgen kopen automatisch die goedkope versie ,wat ik wel spijtig vind...

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Blinx was inderdaad een aanfluiting. Bij de xbox1 werd de harde schijf enkel handig gebruikt om laadtijden te verkorten (wat ik erg fijn vond). Ik hoopte dat daar in de toekomst verandering in zou komen. Maar dat gaat lastig als niet iedereen een HDD heeft. Dan verandert het weer in een extraatje. :'-(

Trouwens, een HDD is wel zo handig voor content download. Straks zitten al je memorycards vol met gedownloade levels en updates. Dat is ook niet echt fijn als je bij gebrek aan ruimte je extra levels op een andere memorycard moet zetten als je savegame.

3. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Dat duurt wel een tijdje ( denk ik ) , eens om de 5/6 maanden komt er ( per game ) weer eens content bij.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nieuwe Content blijft groeien hoor. Ook zeker op de 360 is het de bedoeling dat aantal te laten groeien.

5. Wouter_xbox

Wouter_xbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ...

Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat kan dus niet... waarom denk je dat die HD van M$ van 20 Gb al 100 e is..

je kan niet zomaar ff een harde schijf in laten bouwen

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet op een manier die we hier gaan bespreken iig :)

Wouter pretendeert een groene naam te hebben ;) :eek:

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je naar de plaatjes van de hdd kijkt, zie dat deze speciaal door Microsoft zijn ontwikkeld.Een gewoone pc-hdd van 160 gig zal je dus niet in de Xbox 360 kunnen stoppen.

Ik ga er wel van uit dat er later grotere hardschijven komen maar nu zul je het eerst met de 20 gig moeten doen :)

edit//reactie op wouter_xbox

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Daarom.. die dingen mogen hier niet*) goede zaak:)..

volgens mij kan ej al genoeg met 20 Gb en misschien dat ik wel een grotere koop als die uitkomen maar dat zie ik dan wel...

10. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt er over een jaar wel harddiscs uit die wat meer gigabytes heeft. Bijvoorbeeld 40 gig voor 150 euro. En dan kom je toch wat goedkoper uit met de core versie. Want misschien wil je helemaal geen HD kabels en een headset maar wil je wel lekker veel muziek opslaan :)

Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  11. FabianNL

FabianNL Guest

zou graag een grotere hardeschijf zien in me 360 hoor, wil hem namelijk wel volzetten met muziek en (als het gaat zoals ik hoop) films in High Defenition kwaliteit die dus echt super veel ruimte in beslag gaat nemen...

en om nog ff te reageren dit berichtje:
    We kunnen gewoon de korte laad tijden houden, zie deze post

Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2005
  12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het wel slim van ze. Zo kunnen ze meer mensen tevreden stellen aangezien €100,- toch wel een groot verschil is. Maar het is jammer voor de consument die gewoon een Xbox zonder extra's wilt maar wél met een Harddisk.

Dus eigenlijk is het een heel moeilijke questie.

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Tja dan moet je dus geduld hebben en wachten of op een ander pakket of gewoon een prijsverlaging..

14. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Maar daarvoor moet je denk ik wel een jaar wachten ;)

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat is wel zo.. nadeel is dat er misschien dan al mensen zijn die daarom voor de ps3 gaan.. _0/

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dom, PS3 heeft helemaal geen Harddrive. Daarnaast is de Xbox 360 gewoon niet duur voor de entree.

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat is waar.. maar misschien is de ps3 evengoed wel beter.. weet je nu nog niet.. eerst maar afwachten wat de 360 kan:)

18. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Voordeel is ook dat de Xbox360 veel meer games op de markt heeft...
    Het begint een beetje een deja vu te worden... 3.5 jaar was het ongeveer hetzelfde met Xbox en Playstation2. Toen was de Playstation ook een stukkie goedkoper dan de xbox :eek:

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    En als de ps3 uitkomt doen ze mischien wel die core weg en bieden ze alleen maar 360's met HDD's.

20. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de uitgebreide kopen, ik weet nog niet wat die allemaal voor voordelen heeft, maar ik vind dat je voor 100 euro niet moeilijk kan doen..... Als ik een xbox 360 ga kopen, wil ik gewoon een goede uitgebreide hebben :)

Deel Deze Pagina