vraagje over live???

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MRpainkiller, 19 aug 2005.

  1. MRpainkiller

    MRpainkiller Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook heel graag gamen via live, maar er is een probleempje: ik heb geen creditcard. ik kan nergens info vinden waar staat dat je het ook via een andere manier kan doen. ik ga niet alleen voor Xbox live een creditcard aanschaffen. maar wat ik wel heel vreemd vin is dat blijkbaar iedereen live heeft die ook een xbox heeft en je kan mij niet gaan vertellen dat al die koters een creditcard hebben. help please?
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nee je moet een cc hebben,en heel veel mensen hebben geen live maar omdat op deze site meer de echte xbox fans komen is het percentage hier veel hoger.
     
  3. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
  4. MRpainkiller

    MRpainkiller Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    aaah die Xbox live cc is miss de oplossing! nu maar w88 tot ie in nederland komt.
    maar ik zit er wel aan te denken om een cc aan te schaffen om strx lekker op de 360 te gamen.
     
  5. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de 360 heb je geen cc meer nodig.
     
  6. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je aan je vader/moeder vragen of je de zijne mag gebruiken. Er zal toch niet zo snel geld op worden afgeschreven, behalve als je veel premium content wilt gaan downloaden of als je 'vergeet' een nieuw kaartje voor een jaar live te kopen en in te voeren.
     
  7. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen heeft live :mad: wel een beetje loos dat ze die live cc nu pas op de markt brengen
     
  8. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de 360 heb je geen CC nodig voor live
     
  9. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een andere vraag over live. Kan je je oude xboxlive-account op de xbox 360 gebruiken?
     
  10. Koffie mok

    Koffie mok Guest

Deel Deze Pagina