gratis virusscanner

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Hoosie, 21 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    weet iemand een goede en gratis virus scanner! ik wilde eerst mcafee doen aangezien die vroeger altijd gratis was, maar nu niet meer!

ik heb op dit moment norton, maar ik kan hierdoor niet meer hosten met xbc! ik vind dit zeer irritant aangezien je met joinen vaak lag hebt!

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    tja ik haat virus scanners, daarom gebruik ik altijd alleen me firewalls. En daarnaast kleine programma's: Hitman Pro en natuurlijk Xsoftspy voor de nodige verwijdering van adware. Want aangezien je pc vaak traag word door virus scanners heb ik daar geen zin meer in. Als ik merk dat me pc raar doet neem ik een scan van Symantec: DIT

Dat is een online scan, en als er dan een virus gevonden word, download ik even een virus programmatje van www.download.com en die haalt dan het virus weg.
    Ach ja iedereen heeft zo zijn eigen manier maar dit is de mijne.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Detect dat alleen of verwijdert die ook virussen?

4. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zulke programma-tjes detecteren én verwijderen een specifiek virus die de online scan heeft gevonden. Je kunt kijken op www.grisoft.com voor AVG Antivirus

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Symantec is een online scan van 1 van de beste antivirus programma's ter wereld. Maar goed de online scan verwijderd niks, hij geeft alleen aan of er een virus op je pc zit. En zoals ik al zei kan je daarna een virus programmatje downloaden van www.download.com en die verwijderd dan het virus. Maar na afloop gooi ik gelijk dat programmatje weer van me pc af. :)

Je kan ook een trial version nemen van Symantec Antivirus:
    KLIK

"The world's leading antivirus software - Use only the best to keep your pc protected."

6. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je PC is met Symantec wel goed beschermd, maar zorg wel dat je genoeg ram-geheugen hebt. Op mijn oude PC (128mb ram) draait ie amper, opstarten duurt meer dan 5 minuten. Ik gebruik liever AVG, is gratis, werkt ook goed en belast je PC minder erg

7. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em ook hierop draaien. Erg relax.

8. Frank.V

Frank.V HomeTheater

Leuk Bevonden:
    0
    spy-sweeper of zone alarm allemaal gratis en legaal te downloaden op internet

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Stop is met oudere, threads omhoog schoppen en dan ook nog dingen posten wat nergens mee te maken heeft, spysweeper en zonealarm zijn geen anti virus scanners

Spysweeper = Anti Spyware
    Zonealarm = Firewall

10. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er is hier een centrale thread voor. Ga daar maar verder, snap niet dat deze niet eerder is gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina