[Controller] Kapot !!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jerreby, 19 aug 2005.

  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Sinds een tijdje is mijn orginele controller kapot, als ik gewoon aan het gamen ben, dan staat er ineens please reconect your controller :{ :{
    Wat kan dit zijn :confused:
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Kabelbreuk. Tenminste, dat denk ik. Als je een iets uitgebreider antwoord wil, leg je probleem dan ook iets duidelijker uit:). Doet hij het bijvoorbeeld ineens niet meer als je aan het gamen bent? Etc.
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke:

    Ik ben gewoon aan het gamen, dan staat reconect your controller en als ik dan weer een paar keer op A druk doet hij het weer maar dan een paar seconden later gebeurt het weer :'-(
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Idd los contactje of kabelbreuk.

    Om vast je volgende vraag te beantwoorden:

    Bel MS en kijk wat die er mee kunnen/willen doen. Al denk ik niet dat ze nog enige garantie geven op controllers...

    Garantie op controller was ooit 1 jaar geloof ik en op je console iig 2 jaar.

    Kijk ook eens aan de achter- en boven kant van je controller waar het snoer er uit komt of ie een beetje gescheurt is ofzo.
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kabelbreuk kan overal in het snoer zitten. Het meest waarschijnlijk is natuurlijk aan de controller of aan het pluggetje wat je in je xbox doet, maar eigenlijk kan je er niet veel tegen doen... Behalve dan dus MS bellen.
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zal M$ wel bellen :)
     
  7. dcxboxfreak

    dcxboxfreak Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest dit overkomen met mijn controller zou ik m zelf repareren ;)

    Ik repareer all mn kapotte spullen.

    Heb eens mn dc 2 keer gerepareerd.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Tja het zou kunnen, gewoon een usb snoer van een muis slopen ofzo en er tussen solderen, maarja of dat zo geweldig is:p
     
  9. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    neej man klkopt voor geen zak moet je het draad van een gelijkwwardig apparaatje doen!
     
  10. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Xbox controller is nie veel anders dan USB, zijn makkelijke convertertjes voor, dus moet kunnen.
     
  11. cdiddynl

    cdiddynl Guest

    ach ja kop gewoon een nieuwe controler en hij doet het weer ( niet de oude )
     
  12. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook je controller openmaken (alleen doen als MS niets vergoed, zal waarschijnlijk wel niet) en dan moet je een verlengkabel voor je controller kopen, daarvan de ene plug openmaken ( die je normaal in controllereind stopt) en die solderen op de contactjes van je controller solderen.

    Geen idee of t werkt, maar lijkt me de beste oplossing als je toch geen garantie hebt.
     
  13. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik heb het ook een keertje gehad had ik ff ms gebeld en ik kreeg een nieuwe :D
     
  14. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nou een verlengkabel koopt voor de originele controller, dan knip je de ene aansluiting er af en sluit je die gewoon kleur op kleur aan waar de originele zaten..


    edit:

    fuck ik ben echt scheel ofzo dat ik dit niet zag staan.....
     
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je MS al gebeld?
     
  16. Majestic12

    Majestic12 Haat mods

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Sm is leuker.
     
  17. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    :{ ik zou bijna gaan lachen :{
     
  18. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij was het gewoon een los contactje in de controller zelf, zo weer vastgesoldeerd
     
  19. Zidaan

    Zidaan Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig ik heb precies hetzelfde probleem bij 2 controllers van mij, net ff microsoft gebeld, maar helaas viel de xbox buiten de garantie enzo.. Dus het enigste advies wat ze konden geven was naar de winkel en een nieuwe kopen..
     

Deel Deze Pagina