6 december nieuwe actie??

Discussie in 'Algemeen' gestart door jelle1988, 31 okt 2002.

1. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    wie weet iets over die actie van 6 december want dat heb ik ergens gelezen dat je er dan halo bij krijgt

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zou lekker dom zijn als dat net NA Sinterklaas gebeurt...

3. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat dat het Halo/Splinter Cell pack zou zijn. Als kwam dat niet naar Europa naar wat ik gelezen had. ( ook hier )

4. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ja zoiets had ik ook gehoord ja maar als het nou wel naar nederland zou komen wacht ik nog ff op dat pakket

5. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. 6 december lijkt me sterk. je moet de actie van JSRF en Sega GT 2002 meer zien als de 'sinterklaas-actie' want nu gaat sinterklaas inkopen doen :+

6. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    ja leek mij ook maar dat had ik ergens gelezen

7. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt mij ook echt onzinnig sinterklaas word volgens mij in nederland nog altijd meer gevierd dan kerst. en je gaat er dan alleen op achter uit 1 game i.pv. 2. gewoon bullshit verhaal dus

aan jelle: als je nog geen xbox hebt kopen die hap!!!!(en als sega gt en jsrf je niet bevallen ruil je ze toch op xbazar)

Laatst bewerkt: 31 okt 2002
  8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Puur geruchten jongens, puur geruchten. Beetje vreemd dat ze een Sega pack al in september aankondigen en een evt Halo/Splinter Cell pack niet vroeg. Sowieso is het makkelijk om zo'n gerucht in de wereld te helpen als net zo'n ander pack is uitgekomen.

Deel Deze Pagina