1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] LOTR - The Battle for Middle earth

Discussie in 'Games' gestart door Flamingo, 27 nov 2004.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is dit volgens de PC bladen een goed of een slecht spel. Misschien schaf ik het aan. Ik had ergens gelegen dat het erg makkelijk was doordat Gondor te veel mannetjes had????

    En Rohan te snel was????

    Weet niet of het waar is, maar is het nou een goed of een slecht/waardelos spel?
     
  2. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0

    dit is geen westwood maar EA games.


    edit: sorry @willem, het is best wel een gaaf spel vooral in het begin. maar het gaat later vervelen
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ? :confused: ?

    Oké bedankt btw. Als het snel gaat vervelen zal er ook niet zo'n diepgang in gaan zitten als bij AoE2 of Emprie Earth?
     
  4. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit idd niet erg veel diepgang in de gameplay, maar als je van lotr zal je het waarsch. wel leuk vinden.
     
  5. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een westwood game die gasten zijn namelijk overgenomen door EA.
    Dus is gewoon westwood inprincipe.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels zijn de eerste beelden van deel 2 beschikbaar.

    Wie dacht dat Electronic Arts na Peter Jacksons films de Lord of the Rings-handoek in de ring zou gooien, heeft het goed mis. Met Lord of the Rings: Tactics voor de PSP en het vervolg op The Battle for Middle-Earth is de franchise nog springlevend. Van de laatstgenoemde titel, The Battle for Middle-Earth 2, zijn vandaag de eerste screenshots en de eerste trailer (50MB) verschenen.

    Deel twee borduurt verder op het origineel, met het grote verschil dat Electronic Arts na de gekochte boeklicentie nu ook uit de voetstappen van de film mag treden. Het strijdtoneel vestigt zich voornamelijk in het noorden van Middle-Earth, waar een grote oorlog gaande is tussen Sauron, de elven en de dwergen. Ook is het ditmaal, zoals één van de screenshots nogmaals bevestigt, mogelijk om de gevechten naar het water te slepen.

    Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth 2 komt in het eerste kwartaal van 2006 uit.

    www.gamer.nl

    [plaatje]http://img91.imageshack.us/img91/8900/19pk.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://img91.imageshack.us/img91/1918/26dk.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://img91.imageshack.us/img91/4721/32yz1.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://img91.imageshack.us/img91/198/49rf.jpg[/plaatje]

    De trailer is hier te downloaden (50 mb): http://www.worthplaying.com/article.php?sid=27395&mode=thread&order=0

    Deel 1 vond ik een erg toffe en vermakelijke RTS en ik kijk daarom ook erg uit naar deel 2. Het is nu ook leuk dat ze de boekenlicentie hebben.
    Ook ben ik benieuwd hoe de gevechten op het water worden uitgewerkt.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat ziet er veelbelovend uit zeg :eek:.

    Hopenlijk hebben ze de omvang van de gevechten aangepakt! Dat vond ik achteraf een beetje tegenvallen, net zoals de replay waarde.

    Met EA ben je er bijna wel van verzekerd, dat je na dit vervolg, nog op zat andere vervolgen kan rekenen :+
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    EA kennende zullen er idd nog wel wat vervolgen komen. Zeker nu ze ook de licenties van de boeken hebben.
     
  9. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik heb ook al info over deel 2 gelezen en een trailer gezien.
    je kan nu ook dwarfs 'maken' :D
    ik geniet nu nog steeds heel veel van bfme, het is gewoon een topgame.
    een goede rts om je lang mee bezig te houden :D
     
  10. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    zo te zien heb je weer geen vrijheid om kamp te bouwen
     
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat was juist 1 van de dingen die waren verbeterd dacht ik ergens gelezen te hebben op gamespy ofzo :eek:
     
  12. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk het spel

    En het is vet... Zeer Vet... :D
     
  13. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk kan je bij deel 2 wat meer uitzoomen, want dat vond ik echt het enige grote nadeel.
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    dat heeft wel iets vind ik, dan moet je kiezen welke gebouwen je gaat neerzetten. teveel boerderijen? geen plaats meer voor een stal..tja..had je eerder aan moeten denken. heeft wel iets :)
    mij stoorde het iig niet.
     

Deel Deze Pagina