Monitor Probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Brolly, 23 aug 2005.

1. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik had een probleempje, want elke keer als ik mijn pc opnieuw opstart, wordt mijn computer scherm breder, zoals bijvoorbeeld, dat ik, het icoontje ''Prullebak'' voor de helft uit mijn scherm is, of dat ik de tijd niet meer kan zien rechtsonderin,ik heb het al geprobeerd te repareren met de monitor, maar veel helpt het, niet, want elke keer is het het zelfde probleem, het scherm blijft altijd zo breed.

en een tijdje geleden, heeft mn virus scanner ook nog een Trojan ergens opgespoort, die geloof ik Troj-Vixen-Gen heette.

en heb geen idee hoe ik daaraan kom.

maar kunnen jullie me helpen hoe ik mijn scherm weer normaal krijg?
    en die trojan opspoor en verwijder?

alvast bedankt voor jullie hulp.

Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat die trojan betreft zou ik hier eens een online scan doen. Verder zou ik hier even rondkijken.

Op welke resolutie staat je scherm ingesteld?

3. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    klopt heb ik ook gehad is heel erg klote

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    ff AVG scanner installeren de Free Edition is volgens mij bij download.com te krijgen.

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laat hem eens 10 minuten aanstaan, je monitor. Misschien dat ie even tijd nodig heeft om 'recht' te trekken.

6. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je echt in een keer van alles af zijn moet je gewoon naar http://www.hitmanpro.nl gaan.

Wat je monitor betreft het lijkt er gewoon op dat het aan de instelingen van je monitor zelf ligt. :)

7. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb Hitman pro geinstaleerd, meteen alle adware en trojans weg, wat een heerlijk programma is dat :p

maar daarmee is de monitor niet gered, en het ligt vast niet aan de monitor instellingen zelf, iemand nog tips?

8. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

hoe heb je het weer gemaakt?

ik heb ook mn monitor instellingen ge-reset, zodat alles standaard zou moeten staan, nej werkt niet , nog steeds vebogen scherm...

Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Op welke resolutie staat het scherm? En om wat voor merk/type monitor gaat het?

10. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    800x600 staat de resolutie, het gaat om een phillips 107E monitor,

11. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je de stuurprogramma`s van de monitor geinstalleerd? Wat gebeurt er als je de resolutie op 1024x768 zet?

Wat voor 107E is het precies, als je dat weet? Er zijn er namelijk heel veel van in die serie :cool:.

12. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    umm als ik heb op 1024x768 zet, dan wordt mijn lettertype kleiner, umm en mijn icoontjes op mijn desktop worden ook kleiner, maar ik vind dit niet echt fijn.

en ik heb alle stuur programmas geinstaleerd, ik heb deze Monitor al ongeveer 5 jaar ofzo...

13. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die me kan helpen?

14. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    In 1024x768 wordt alles inderdaad iets kleiner, maar blijft het probleem van een te breed beeld ook dan nog aanhouden?

15. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    neej dan niet, maar ik vind 1024x768 niet zo mooi

16. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Als het probleem weg is wanneer je de monitor op 1024x768 instelt, dan lijkt het mij niet dat het aan de monitor ligt?! Dan zou ik denken dat het toch een software probleem is, of dat er ergens een verkeerde instelling is gemaakt.

17. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    ja denk ik ook, ik denk dat er iets is met de computer zelf, want nadat ik die trojan kreeeg was mn scherm wel verot, weet je misschien hoe ik dit kan verandere?

18. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat je het beste een backup kan maken van al je bestanden e.d. en dan Windows opnieuw installeren. Dat is de beste oplossing, ook al heeft een programma de Trojan, of een virus verwijderd.

Deel Deze Pagina