Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft vast weer te veel gedronken:p
    Dan leest ie alles andersom :+
     
  2. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha .. geweldig :9 . Bah bah , wat dom van mezelf :eek: . Maar ik ben vandaag erg duizelig ( niet dat dat daar iets mee te maken heeft) en ik weet bij God niet hoe dat komt. |:-
     
  3. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval wel bedankt voor het antwoord, maar eigenlijk ben ik hiermee nog niet geholpen. Jij hebt het nu over de Master League! Bij de gewone Eredivisie kan je niet kiezen voor Regulate Condition, dus ik neem dan maar aan dat het gewoon niet mogelijk is om met zijn tweeën een competitie te spelen en op te slaan?! :'-(
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Iemand nog suggesties voor leuke vleugelverdedigers? Leuk as in duur en goed :+ Mijn team nu, ik zit halverwegen seizoen 3 met AZ.

    ---------------Lewis-----------------
    Kromkamp-Sutto-Maldini-Roberto Carlos
    Chiumiento--------Totti--------Dagaka
    Messi---Baumjohann---Rachmane Barry

    Mijn uiteindelijke doel is om die 2 aanvallers op de bank te zetten en Messi te verkopen(poepspeler), en dan 2 spitsen neer te zetten. Henry en Ronaldo. Op het middenveld wil ik dan iig Ronaldinho en Totti, en misschien laat ik Dagaka dan wel staan. Een vierde speler heb ik zosnel niet in gedachten. Mijn verdediging is bijna compleet, alleen voor Kromkamp wil ik een andere speler. In het doel wil Kahn, maar die is gestopt. Zal ik die nu nooit meer kunnen hebben? Dan ga ik namelijk denk ik voor Cassilas.(nevermind de eventuele typo)
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Samuel als vleugelverdediger?
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb Carboni als vleugelverdediger maar volgens mij is dat een classic speler.

    Toen ik Carboni kocht had hij alle stats in de 60-70.Een paar seizoenen later had hij alles in de 80-90 en Speed,Acceleration,Long pass speed, Long pass accuracy zelfs op 99 :)
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Misschien, maar ik heb nu dus Roberto Carlos al van Real Madrid, en ik wil niet een top team leeg zuigen. Ik denk namelijk dat ik naast Totti en Ronaldinho ook nog Zidane op het middenveld wil hebben, en als ik dan ook nog een 3de of zelfs vierde speler daar vandaan haal vind ik het niet meer leuk. Overigens is Samuel ook geen vleugelverdediger..

    Classics hoef ik niet :)
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben gek:)

    Ik heb de hele Eredivisie ge-update tot dit seizoen_O_ Met SP-AR-TA en Heracles ook erbij:) Heeft meteen een Rotterdamse Derby in de Kuip gespeelt en raad eens wi er won }:]

    Wij hebben een tweede huis in Zweden en daar zijn de games wat goedkoper:)
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Zweden heeft veel lekkere chicks :9 (mag ik een keer mee :D )

    Hoe heb je het Heracles shirt gemaakt aangezien gestreepte shirts niet mogelijk zijn volgens mij
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wil ik ook mee :9

    Ik heb een vraagje over PES4, en waar kan ik dat nouw beter vragen dan in de PES draad? nergens (tenzij het over een ander spel gaat natuurlijk :+ )

    maja, ben een btj onboeiend aan het typen, dus ik ga de vraag maar stellen.

    Ik wil een team maken, hartstikke leuk enzo, en ik snap nog wel hoe dat moet, maar, zonder dat in de Master Leaugue te doen, is het dan mogelijk om een heel nieuw team op te bouwen, of MOET je dan over een ander, bestaand elftal heen gaan?

    Zo ja, kan je dan ook over je ML team heen bouwen? want ik vind het niet leuk om met die vage namen te spelen. Dan maak ik liever me eigen spelers. (ik heb wel een über shirt gefixed :cool: Zwart thuis, met witte strepen op de mouwen, en dan Microsoft Corp. als sponsor, groot op de borst, en dan klein, bij de linker schouder, Nike. :cool: vet hè, ja vond k ook al :p )
     
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb Balvandian (ofzo) gebruikt als Heracles Almelo. Die heeft standaard een Zwart-Wit shirt. Pampas doet dienst als Sparta. Vooral het uittenue lijkt erg op het shirt van Sparta:)

    Enne

    @god's gamer: Buiten de Master League MOET je over een ander team heen bouwen wil je zelf een team maken. Overigens zijn PES United en WE United ideaal. Volgens mij kan je niet buiten de Master League je eigen team aanpassen.
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Eehm Sparta? :confused:
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja Sparta, wat is hier mis mee?
     
  14. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    hij weet nie wie er heeft gewonne omdat Mtthz dat vergeten is neer te zetten
    vattie?
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Omdat men het mocht radenO-)
     
  16. Robinho

    Robinho Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes4 heb ik inmiddels redelijk onder de knie.

    Alleen het geven van goede voorzetten/ corners en vrije trappen is een groot probleem.

    Hoe doen jullie dit als jullie langs de zijnlijn loopt en een strakke voorzet op je spits willen geven. De mijne gaan meestal in een boogje zodat de spits er nooit "tegenaan" kan lopen, en dus geen kracht kan zetten.

    Het zelfde probleem bij corners. In een dergelijke boog dat de keeper hem meestal pakt, of de aanvaller kopt hem ver over.

    Suggesties voor vrije trappen zijn ook altijd welkom!
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Probeer bij voorzetten 2 x B in te drukken, zo krijg je een strakke voorzet :)
     
  18. Robinho

    Robinho Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    En met corners?
     
  19. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    2 keer op de B drukken is een strakke voorzet door de lucht. 3x op de B is een lage voorzet.

    corners, iets naar het midden en dan tot ongeveer de helft. Dat wil nog wel eens helpen.
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Beetje vreemd, ik sta inmiddels 3de in de WEFA ranking maar kopen van spelers gaat nog niet al te makkelijk. Na het bieden van een exorbitant bedrag voor Ronaldo heb ik hem dan wel, maar mensen als Gerrard, Buffon, Kahn(Kalm, en dan nog clubloos als 17 jarig ook) en Samuel wijzen glashard een zeer redelijk bod af. Met zeer redelijk bedoel ik dus ruim boven de geschatte waardes. Maarja, ik weet nu wel hoe ik uiteindelijk mijn team eruit wil hebben zien.
     

Deel Deze Pagina