1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Doom III : Resurrection of Evil

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 23 aug 2005.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom III : Resurrection of Evil is voor mij de enige Xbox 1 game waar ik nog op zit te wachten voordat de X360 er is :)
    Ben een ontzettende fan van Doom III, en omdat ik geen PC games speel vond ik het erg vet dat hij ook voor de Xbox is uitgekomen.
    Ik heb hem al lang en breed uitgespeeld, en ben zelfs weer opnieuw begonnen.....ik vind hem meesterlijk :D

    Het nieuws dat deze uitbreiding ook naar de Xbox zou gaan vond ik dan ook zeer welkom, "toch nog een aantrekkelijke Xbox game die ik MOET hebben" dacht ik :9 Het is weliswaar geen "volledige" game maar een uitbreiding, daar zal ie dan gelukkig ook naar geprijst worden :)

    Zijn er hier nog meer Doom fans, en dan met name van Doom III voor de Xbox ? Ik vind het echt een superspelletje, ook qua graphics echt super en dat voor een console....zeker een van de beste "PC naar console" ports die ik ooit heb gezien :D
    En wat denken die Doom III fans hier van Resurrection of Evil voor de Xbox ? Wie gaat um sowieso halen (net als ik :9), en wie wacht er liever op misschien ooit weer een "volledig" nieuwe Doom game ?
    Dat laatste is namelijk iets waar ik ook stiekem toch nog wel op zit te hopen.... _O_
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb DOOM III voor de Xbox. Tsja.. de game is op de Xbox niet bijzonder. Voor de gameplay hoef je hem i.i.g. niet te kopen. De game is alleen gemaakt voor de engine (pc). Toch zijn de schrikmomenten wel cool.. maar na een leveltje of 3 had ik het wel gezien. Ik wist niet eens dat de uitbreiding op de Xbox uitkomt (half geld waarschijnlijk).
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel een game die je niet alleen voor de graphics maar toch juist ook wel voor de gameplay koopt....met de voorwaarde dat je ervan moet houden dan. Ik denk dat veel mensen tegenwoordig de shooters in "open air", anders gezegd in grote uitgebreide goed verlichte ruimtes, gewend zijn en Doom III daarom niet veel aan vinden, of er gauw op uitgekeken raken. Volgens hun is het de zoveelste "deurtje in deurtje uit" shooter....maar dat spreekt mij juist zo aan :)

    Ik vind hem juist zo vet, omdat het gewoon een lekkere no-nonsense shooter is.....niet nadenken maar gewoon knallen weet je wel ! :D
    En dat gecombineerd met het hele sfeertje wat er in zit, ik had het idee dat ik een survival-horror game (ben namelijk ook nogal fan van de Resident Evil games) zat te spelen maar dan vanuit first person :) Ik vind hem echt goed :D

    Resurrection of Evil zal, wat ik ervan gelezen heb, voor de Xbox 30 euro gaan kosten....een prima prijs in mijn ogen :)
     
  4. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind DoomIII wel heeel leuk,,maar na een uurtje/anderhalf uur had k t steeds wel weer gezien..daarom deed k er wel lang mee:)wat k dus wel aantrekkelijk vind in een game..alleen het online heb k bijna nooit gebruikt..
    Ook vind k de verhaal lijn in doom wel mooi,,niet te uitgebrijd en idioot,,maar wel interesant(omdat k demonen etc..zo leuk vind:))
    En het nieuws dat resurection naar xbox komt vond k wel goed nieuws,,ckr als ie 30 euro word,,dan koop k zeker weten!!:):)
     
  5. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom III op de xbox was helemaal super.
    Ik vond het er echt super uitzien en heb echt peuken gescheten zo spannend als het was.
    In 1 ruk uitgespeeld in single-player en ook nog eens in multi-player via system link.
    Ben net weer begonnen maar dan via xbox live co-op...
    Laat maar komen die uitbreiding !!!!
     
  6. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh en effe on-topic ... als die uitbreiding er is koop ik hem dus zeker weten !!!
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha klinkt herkenbaar, ik kon Doom III ook niet langer dan anderhalf uur achter elkaar spelen....niet omdat ik het dan nie meer leuk vond, maar omdat mijn zenuwstelsel dat niet toestond :9

    Het verhaal is idd niet slecht, niet uber-goed, maar zeker ook niet slecht en draagt wel lekker bij aan de sfeer....het vinden van al die PDA's met daarop de logs van het personeel vind ik erg leuk gedaan :)

    En idd demonen, daar heb ik ook een zwak voor....daarom spreekt Doom III mij ook zo aan :D Die uitbreiding is meer dan welkom ;)
     
  8. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das echt een vette titel.. maar het is niet waar ik ook ECHT op w8, komen zeker nog andere goede titels voor de Xbox 360, wat d8 je van Gears of War?
     
  9. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, toen ik doom 3 voor het eerst speelde von ik hem echt vet, maar toen kwam ik erges vast te zitten, maar een paar dagen trug drukte ik de disc er weer es in... Nu hebbik net de baas van de hel verslagen en de soul nogwat wapen opgepakt:) Echt super vet spel:) Kga hem morgen of overmorgen iig uitspelen! Echt heerlijk sfeertje en heerlijke schrikmomenten:) En die uitbreiding komt bij mij iig in huis! Elke dag alsik thuiskom van werk gaat mij bij de xbox aan en start hij Doom 3 op! Ikvin het zo heerlijk om in zon enge omgeving een beetje dom rond te schieten! En het ziet er echt fucking goed uit:)
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik had het in eerste instantie over het feit dat Doom III : Resurrection of Evil de enige game is voor de gewone Xbox waar ik nog op zit te wachten....een X360 komt er bij uiteraard ook in :D

    Gears of War trekt me echter niet zo, waarom niet kun je lezen in de Gears of War thread in het Xbox360 Games Forum.....dat is namelijk een heel ander onderwerp ;)
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer Doom fans hier die stiekem zitten te hopen op nog een nieuwe vette Doom titel (Doom IV misschien ? :D), voor bijvoorbeeld de X360 ? :)
    Ik wel in ieder geval, een nieuwe Doom zou ik zeer welkom vinden :D
     
  12. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vind ik doom een klotespel!
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dan ook de originele versie hebben om het te kunnen spelen??
     
  14. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond Doom 3 helemaal geweldig is een van de betere shooters voor de xbox naast Halo 2 UC2 enz die uitbreiding ga ik zeker halen ik wil met dat dubeloops shotgun schieten :D
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niks zinnigs te posten hebt, zonder beargumentatie nog wel, post dan niks....en ga a.u.b. ergens anders lopen kloten _0/
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is niet nodig :)
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen _O_ Maar P4R4, EDIT: antwoord al gegeven. Bedankt :)
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem :)
    Maar mag ik vragen waarom je dit vroeg....heb je het origineel bijvoorbeeld niet en zou je dit deel wel willen kopen vanwege de goedkope prijs ? Of vroeg je het gewoon in z'n algemeenheid ? :)
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Het origineel heb ik inderdaad niet en die ga ik denk ook niet halen omdat mijn broertje van plan is Doom 3 voor de PC te kopen. In Gamepro las ik dat Resurrection of Evil (pc versie) leuker is dan de "gewone" Doom 3 omdat er wat meer varieteit in de uitbreiding zit. En voor een gunstig prijsje zou ik die best kunnen kopen voor de Xbox.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke op die manier :)
    Tja het is een aantrekkelijke titel voor 30 euro, dat ben ik met je eens ;)
     

Deel Deze Pagina