[PC] World of Warcraft [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben erg tevreden met mijn keuze om naar de Ragnaros server te gaan. Veel Nederlanders (zit in een NL only guild) en er zijn altijd mensen bereid je te helpen. De AH is op dit moment niet geweldig, maar die heeft ook zijn goede dagen. Tjah, de betere server waar ik op gezeten heb!
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    de Albert Heijn?
    AH?

    Ragnaros, is dat een PVP server of normal?
    want ik wil niet van die PVP gedoe, daik hemaal word aangevallen door amaal hordes/alliances
     
  3. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat eerst op BloodFeather, niet te druk en veel Nederlanders, zitten daar oook een paar relaxte NL guilds, Umbrea Noctis is erg aan te raden is echt een lach guild, en nog low lvl dus je groeit met de guild mee.
    Maar ik zit nu op Burning Blade (daar zitten mijn vrienden op).
    Maar BloodFeather aan te raden dus..owja Umbrea is wel Horde Guild, maar alliance mag je hopelijk ook niet :+

    @ Edit BloodFeather is dus wel PvP ik vind dat dat hoort het is geen troetelbeertjesfestijn kom op zeg. :p
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  4. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah staat voor Auction House
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik hou persoonlijk wel van troetelbeertjesfestijn ^^ :D
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, hij zal nu wel 45 zijn. Nakato ofzoiets.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik zat eerst ook te twijfelen tussen PvP en PvE maar wat ga je doen als je lvl 60 bent? Precies pvp'en. Niks aan om alleen maar MC te doen voor de show.

    Nu heb je natuurlijk BG's maar toch, pvp > pve :+.

    ps. lvl 30 :cool:, windfury eindelijk _O_, hijs vet.
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Laatst Shadowfang Keeps gedaan en nadat we de eindbaas verslagen hadden had ik zijn robe geloot, moest wachten totdat ik lvl 25 was om hem aan te trekken. Nu kan dat dus eindelijk. :cool:
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Oeps, ik bedoelde dat het een leuke server maar die wel druk was, my bad.
     
  10. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Was leuk gister, kwamen erg veel alliance bij stonetalon peak waar ik dus mooi met PvP kon oefenen, het meest van de tijd werd ik gewoon gigantisch geraped omdat ze me altijd aanvielen nadat ik een paar mobs had aangevallen (4-5 levels hogere mobs zijn nu te doen :)) Leuke momenten gehad zoals een lvl 29 warrior neergehaald toen ik lvl 22 was :)

    Hopelijk komen de servers nu weer online.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    omfg je bent gewoon te erg :+ ik ben hier een tijdje bezig en ik heb nog maar een Level 32 Character en jij hebt je character veel minder lang dan mij en je bent nu al 30. maar het is ook zo dat je langer dan mij kunt spelen ik speel nauwlijks 5/8 uur ofzo en jij hebt de quests zelf ook nog eerder gedaan :+ en ik kan bijna geen party vinden in me server =P

    ik zag net dat Natuko Level 46 is :+
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben vooral bezig met scholo runs doen voor de Beaststalker's cap 3 runs gedaan nu, verwacht er nog zo een 7 te moeten doen voor de cap. Ben op het moment nog altijd level 57, ik wacht tot ik weer lekker gerest ben voordat ik ga levelen :)
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    K weet dat t je eigen keus is enz, maar ik adviseer je wel echt om pvp server te doen. Er zijn wel bepaalde gebieden waar je vaak wordt aangevallen maar als ik rustig wil questen lukt me dit vaak gemakkelijk. En het is ook realistisch dat je altijd aangevallen kan worden. Maargoed dats mijn mening.

    Ik zit op warsong, een high pop server waar savonds soms een rijd van 140 mensen staat maar dan ben je der als nog in 10 minuten op. Tis een pvp server en der zitten veel zweden, russen, en voor de rest van alles. Ik en al mn vrienden uit amsterdam (ongeveer 10 man die WoW spelen) spelen allemaal hier en der zijn nog wel wat meer NLers. K weet dat dat niet echt veel is maar tog :p.

    Als iem op deze server speelt of wil gaan spelen, me char name is Rothbang.
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    ok ik speel dus op die server. maar weet niet waarom=P...
    als ik Level 60 ben dan ga ik wel naar een andere server dat wel... maar heb nu ff geen zin om een Level 1 Character te starten op 1 of andere server. maar er zijn echt veel Russen. in die server
     
  15. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu spelen en ik ga proberen ragnaros binnen te gaan, dat lijkt me goeie server


    jullie hebben denk ik gelijk wat pvp betreft, ik doemaar pvp zodat ik idd wat te doen heb als lvl60 'n stuf


    dankje voor jullie hulp



    edit:

    huh wat is dit? :confused:
    ik start het spel op, blijkt dat er geen enkele realm is om uit te kiezen... vaag gedoe
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Woensdagochtend altijd zo, dan is er maintenance.
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    omfg stfu dats teh_suckage

    wanneers dat voorbij?

    ik ben extra vroeg opgestaan ffs :|
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Normaal gesproken om 11 uur, maar vaak duurt het wat langer.
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Vorige keer kwamen ze pas om 11:30 weer online dus zal wel weer zo zijn...
     
  20. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    iedere woensdag zo :).Die zullen straks wel weer online komen.Wat voor char ga je beginnen ?.Lees anders in de tussentijd wat rond over de verschillende klasses talenttrees etc.

    Ik moet zeggen dat mijn healer me wel bevalt meer als me main roque.Ben veel nuttiger in groups.Heb nu eindelijk de normale heal.Dus ik kan nu healen zonder teveel agro te trekken. Verder bevallen de loots die ik krijg met me priest mij ook wel. Op lvl 6 had ik al mijn bagslots al vol met geloote bags.Op lvl 3 ook een 8slots geloot.Mijn totale hoeveelheid bags staat nu ook op 8 (geloot dus).En der is altijd wel iemand die me wil helpen.

    Nadelen zijn toch wel dat je solo op zijn zachtst gezegt zwak bent.En iedereen wil een healer dit kan heel makkelijk zijn maar soms ook zeer vervelend zijn.En tjah :cloth.Nou is dat met je innerfire buff niet zon probleem maar toch der is heel weinig te vinden op lowlvls aan armor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina