Misschien is het niemand opgevallen maar er komt een nederlands woord voor in de Weekly Whats Update van Bungie.net. Het is het laatste woord van de eerste alinea. Betreft het woordje 'Gratis'. linkie-link En nu voor mijn ''wild-goose-chase'': Als je de WWU elke week leest zie je dat ze vaak zeggen dat ze binnenkort hun onthulling doen over hun grote 'project'. Binnenkort is trouwens ook de X05, waar velen van weten dat ze op deze evenement altijd spectaculaire onthullingen doen. De X05 wordt in een stad gehouden waar men ook nederlands spreekt . Als je de stukken bij elkaar zet zou het misschien logisch zijn dat op 5 okt. Halo 3 bekend zal worden gemaakt.
Of ze zeggen gratis omdat ze het in de zin daarvoor hebben over het gratis uitbrengen van online-levels? Dat lijkt me toch iets logischer.
Ja mij was het ook opgevallen Zou misschien wel eens kunnen, Halo2 was ook ongeveer 6 maanden na de releas bekend gemaakt
Ja xboxgangsta ik weet..maar daarom zeg ik ook mij ''vergezochte theorie'' . Maar Bungie staat nou eenmaal bekend om dit soort vergezochte clues en aanwijzingen te verstoppen op allerlei stomme plaatsen. Dus ja..misschien wel, misschien niet. En waarom zouden ze uit alle talen nederlands kiezen als spaans ofzo veel sneller binnenvalt voor een amerikaan...
Het woord "gratis" is gewoon een gangbaar woord in het Engels hoor. De Engelse dictionary zegt ervan: adv. & adj. Without charge. [Middle English, from Latin grts, alteration of grtis, out of kindness, free, ablative pl. of grtia, kindness. See gwer-2 in Indo-European Roots.] Helemaal niks bijzonders dus.
Sorry, nee. Gratis is gewoon een Engels woord. Wordt alleen gebruikt als je 'deftig' over wilt komen. gratis adj : costing nothing; "complimentary tickets" [syn: complimentary, costless, free, gratis(p), gratuitous] adv : without payment; "I'll give you this gratis" [syn: for free, free of charge] Edit: Oops, voortaan thread lezen Mirik! *slap