Is er al één of ander rally spel bekend dat zou uitkomen voor de xbox360 ? zou er een vervolg komen op rally sport challenge 2 ?
Jah er komt een vervolg van Rallisport Challenge 2, en die heet Rallisport Challenge 3. Ik wou gisteren al een topic erover aan maken. Maar aangezien er nog geen info voor de rest over is, wacht ik nog even met die topic. Maar RS3 komt niet met de launch uit, maar ergens in 2006.
ik hoop er ook op maar kans is érg klein want: http://www.gamer.nl/nieuws/26695 oftewel: Jammer, jammer, jammer... ik vind het namelijk een geniale game en met de graphics van de 360 word het helemaal ultiem... maar nee....
Dat er van colin McRae een vervolg zou komen, da is niet meer als logisch da spel gaat al zolang mee. Vind het wel jammer dat er van Richard Burns Rally geen vervolg komt, was nochthans een zeer goed realistisch spel. En Excess-Denied hopelijk heb je gelijk en komt er een RSC3 uit, kan al niet wachten...... hopelijk komen ze snel met eerste info voor dit genre van games.....