1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

'Your Xbox requires service'

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mars, 1 apr 2005.

  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    @panzer

    Welkom bij de club ik heb hetzelfde probleem.

    Maar nog 1 vraag:
    Je kunt niet meer gamen op die xbox d´accord,
    maar kun je er nog dvd´s op afdraaien?
    Weet iemand dit?

    (als je de thread goed doorneemt weet je welke fout ik heb ben je daar te lui voor dan kan ik je vertellen dat ik fout 7 heb. Oftewel HD timeout!)
     
  2. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg ook your xbox requires services met nr 13 en 10 in de hoek !
    Wat betekend dit in de volksmond ?
    Mijn xbox is ouder als 2 jaar , dus het heeft denk ik geen zin om hem op te sturen...een vriend van mij heeft erna gekeken en die zegt dat de harde schijf is overleden !
    Is het een optie om er een nieuwe harde schijf in te zetten !
    Mijn xbox is by the way NIET gemodificeerd !
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt klote. Ik had eerst zo'n dirty dics error op m'n xbox. Toen heb ik 'm opgestuurd en deed hij het weer perfect.

    Maar als ik mijn Xbox tegenwoordig opstart begint die te regelmatig te hakkelen (ander woord kan ik er niet voor vinden). En dan krijg ik ook zo'n 'your xbox requires services' screen (in tien talen ofzo) en een rood knipperend lampje. Is me nog nooit een nummer opgevallen, daar zal ik de volgende keer naar kijken. Maar soms herpakt die zichzelf en kan ik gewoon spelen...

    Maar het blijft irri. En ik heb geen zin om voor die paar maandjes weer m'n Xbox op te sturen (voor de 2de keer dus), zeker niet als dat € 100,- kost (lees ik in dit topic).
     
  4. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je een nummer hebt kunnen we je waarschijnlijk wel met een toepasselijke oplossing (nee niet de hamer) helpen.
     
  5. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0

    pacboy ouwe pesser ik heb dus hetzelfde probleem als jou ....
    Bij mij komt er dus een 13 of een 10 te staan...
    En hij maakt idd een raar geluid , nadat een vriend van mij hem open had gemaakt zei deze dat het de harde schijf was !
    Heeft iemand misschien opties die geen 100 euro kostten ??
     
  6. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Error 10:

    Error 13:

     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik heb het weer gehad. En ik heb er een plaatje van gemaakt. Leuk voor iedereen die een gezonde Xbox heeft, kunnen die het ook eens zien:
    [​IMG]

    En natuurlijk een rood knipperend lampje erbij..
    Fout "7 - kernel - HDD timeout" dus, m'n harde schijf is moe. :'-(
    Iemand ervaring met problemen aan je Xbox en Microsoft als het ver buiten de garantieperiode is (kost het echt € 100,-?)?
    Ik hou trouwens m'n hart vast voor die Xbox 360. Die wil ik ook gelijk hebben. Hoop dan niet weer zulke shit mee te maken.
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn HD is ook kapot geweest, volgens mij zelfde foutmelding. Ook buiten garantie oeriode, en slijmen bij M$ werkte niet. Dat wordt dus idd ruim 100 € of een nieuwe xbox. Maar je kunt proberen een nieuwe HD te vinden, op marktplaats staat soms wel wat.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die krijg ik de laatste paar dagen ook steeds, wordt er gek van. Ding maakt echt een focking herrie joh!!! Maar ja een paar tikken erop en snel een spel erin knallen doet wonderen...
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij error 07 ben je meestal de sigaar. Je HDD is dan bijna geheel naar de schijvenhemel gegaan. Of 100 euro neerleggen, of een nieuwe kopen, of wachten tot de 360, dat zijn de enige (legale) opties.
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is dus echt klote. Al m'n savegames, mooie replays weg...
    (oh ja, kan ik weer een memorystick gaan kopen....NEE, daarom kocht ik juist die Xbox, omdat er zo'n harde schijf in zit...) :mad:
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    En een memory card kun je er geeneens meer op aansluiten nu, tenminste, toen ik dat had, deed hij helemaal niks meer. Ging hij ook leuk tikken toen je die error kreeg? Het lijkt wel alsof dat ding een self destruction mode heeft.
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ja man dat tikken is gewoon niet normaal. Echt te erg joh. Focking hard.
     
  14. de_commandant

    de_commandant Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen,

    Zat ik net fijn een dvd-tje te kijken, loopt mijn xbox vast. krijg nu een code 11 wanneer ik em aanzet. nog niet eerder problemen gehad, ook geen chip of iets dergelijks laten plaatsen... en nu? geen garantie meer. iemand ideeen? alvast bedankt.
     
  15. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Had vandaag ook ineens last van error 7, met dat irritante getik erbij. Het klinkt net alsof er iets vast of aanloopt in de harde schijf. Ik heb toen een mep gegeven op de bovenkant van de xbox (rechtsonder de jewel om precies te zijn), daar leek het getik vandaan te komen en sindsdien doet hij het weer perfect. Dus mocht je toch geen garantie meer hebben gewoon lekker erop slaan, wie weet helpt het. :)
     
  16. de_commandant

    de_commandant Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ja... zal het proberen... code 11 heeft te maken met het feit dat ie geen dvd vindt. laser misschien kapot? of vuil?
     
  17. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Mijn reply sloeg niet op jou hoor. Maar was bedoeld voor de mensen met code 7. Kans is idd aanwezig dat er vuil in je dvd speler zit. Misschien een cleaning disc proberen, wie weet helpt het.
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    7 heeft niks met je dvd te maken, 7 is een stervende/dode hd.

     
  19. de_commandant

    de_commandant Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik met customer support bellen. moet em opsturen. 110 euro. dus ik zeg tegen die gast: "jezus, dat kan toch niet, dat dat ding zomaar kapot gaat..."
    zegt hij: "het is een elektrisch apparaat, die gaan kapot..."
    ik: "ja, maar niet binnen 3 jaar, ik heb een playstation 1 van 10 jaar oud, die doet het ook nog."
    hij: "ja, ik een nintendo 8 bit, wat is uw punt?"
    ik:"wat is mijn punt???!!! dat het dan een %$#&&*& slecht stuk elektronica is!!!"

    de arrogantie...

    en wel eerst aan het begin van het gesprek nog effe mijn gegevens ontfutselen... hufters... maar goed... ik schroef em wel effe open, kijken wat ik kan doen...
     
  20. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn kameraad heeft nu ook code 7 wat kan je eraan doen?
     

Deel Deze Pagina