Burn Out 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 1 nov 2002.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Weet iemand of BO 2 zeker op de xbox komt? Ik heb er wel wat geruchten over gehoord maar ik weet het eigenlijk niet zeker..
    Heb hem gisteren op de ps2 gespeeld en ik vind hem erg tof.. Grafisch best goed, lekker snel en vooral belangrijk goede gameplay.. Ben dus erg benieuwd hoe die op de Xbox gaat worden. Als ie komt koop ik hem zeker.. Maar kan iemand dat bevestigen?

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij zou eerst wel op de Xbox komen, totdat Acclaim een weekje geleden ineens van niks wist... :mad:

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    sony heeft geld neergelegd om burnout een tijdje exclusief voor de ps2 te houden maar voor hoelang???

4. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dus het is niet zeker? gloeiendegloeiende************ (unspeakable swearing) Dat zou echt jammer zijn.. Vond de 1ste burn out wel lachen maar deze vond ik gewoon goed.. =(

5. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Als ie maar in ieder geval komt (binnen redelijke tijd that is )

6. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het toch ook... Wilde laatst mijn PS2 gaan verkopen.... maar zonder GTA, BurnOut en GT3... nee... toch maar niet...

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    volgend jaar zal ie wel op de Xbox komen gok ik.. ze waren namelijk eerst bezig met xbox en cube versie maar ineens kwam er zeker geld opo tafel zodat ze niets meer van andere versies weten. net als ubi soft met splinter cell

8. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Dat lijkt me echt een neppe game...

Deel Deze Pagina