Ok gasten, de launch nadert, en een cheats sectie was tot voor kort nog niet te vinden op XBW.nl. Alles is daarvoor nu bijna gereed, alleen moeten de cheats er nog in We zoeken dus eigenlijk iemand die elke keer nieuwe cheats toevoegt. Dit gaat gewoon via een gemakkelijk schermpje en daar zijn geen HTML skillz voor nodig. Graag snel reageren
Ik heb misschien wel iemand, een vriend van mijn die zelf ook een (Amerikaanse) cheatsite heeft: CheatArea.com en die doet zelf zoals je ziet ook Xboxcheats... Alleen hij vraagt zich af of er voor hem ook wat tegenover staat...
Jah ik zie dat er 2 mensen geinteresseerd zijn (ramin en philles), en die knakker van cheatarea ken ik ja.. helaas voor hem kan ik hem nu niks bieden ofzo. De gene die dit gaat doen met wel constant kijken voor nieuwe cheats enzo he..
Hmm.. -Is het een gamers.nl rip-off? -Is het weer een project van de Floris van Eck/Kris Boon combinatie?
Kris boon the looser ik wil die gast echt een Klap voor zijn kaanis verkoopen komt die op de xbox party zo ja dan kom ik er ook gaan we lekker ene potje ouder wets vechten man tot man heheh ik hoek hem allle kante op laate maar koomen
ja.. XBW.nl heeft ook al het eea aan ervaring met Kris en Floris.. FLoris ook nog vrij recent Ging beetje zelfde als met DGnet (voor degene die het hier weten)..
Kris boon ken ik ook van servicegames haalfe gaare dat die is ken jij hem dan wauter ? hij is wel een over looper zeg
Kris zat eerst bij GSX.nl.. die kregen onwijze ruzie enzo en zijn toen met de helft van gsx naar dreamcast.nl gegaan ofzo (zo kan ik het me herrineren van vorig jaar), Kris is ook bij gamers.nl gegaan, en FLoris hielp bij dreamcast.nl.. Floris deed ook globalxbox.com.. Dreamcast.nl werd sega.nl, sega.nl werd servicegames.nl (waarom dat vage adres? Ja het is SEGA,maar tis gewoon vaag )
vaag vaag vaag.. laatst schold Jaap (of Marvin weenie meer pcies) Floris en Kris nog uit (tegen mij dan) voor al hun mislukte projecten..