1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor

    Victor Guest

    Sfeervol is het zeker, maar ik ben bang dat er zoveel onzichtbare muren in zullen zitten. Opzich niet erg, maar het is vervelend om er zomaar tegen op te botsen. Daarom vond ik het systeem in BG&E zo leuk gedaan: de muren waren palen die je terugschoten, omdat het gebied verboden zou zijn. Als de muren er dan inzitten, doe het dan origineel. :)
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom begint iedereen tegenwoordig over die muren...?
    What the...?
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vast te veel naar de volgende smiley gekeken: |:-

    :D
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Grafisch vind ik de game er erg mooi uitzien. Kijk maar eens naar het demonstratie filmpje van de GC in Leipzig. Op de achtergrond gebeurt echt van alles, en het ziet er allemaal heel goed uit. Het ziet er gewoon zo gaaf uit.
    Je kunt idd zien dat het een game van Rare is. Het spel spreekt me heel erg aan en ik kijk er heel erg naar uit.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :D die muren was mijn idee, maar die zitten niet in Kameo denk ik. Gears Of War maakt meer kans daarop...waarom?! ja ik heb zo'n gevoel bij die game. Ben bang dat je daar geen vrijheid in hebt.

    @ Wouter 87
    Idd ja dat vond ik ook zo mooi aan deze game, echt van alles gebeurd er om je heen, geweldig lijkt me dat. :)
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah gij zijt die smeerlap die over die muren begonnen is,:p:p
    neenee grapje, maar zoals je al zei, gears of war maakt inderdaad meer kan op van die dingen dan meer open games als kameo, saint's row, frame city,...
    Maar toch, Er gaan geen bugs of van die zaken in Gears of war zitten, ik weet het gewoon(ben in de toekomst geweest,eventjes gears of war gespeeld :p)
     
  7. Victor

    Victor Guest

    Hahaha! Geniaal! _O_

    Ik begon erover omdat ik me er aan stoor in spellen en dat met de 360 vast wel kan veranderen, dat wou ik even mededelen. (om mijn post nuttig te maken:cool:)
     
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja die onzichtbare muren hebben natuurlijk meer met leveldesign en creativiteit van de developer te maken en minder met de kwaliteit van de hardware.

    Ik denk dat we ons in Kameo hier geen zorgen over hoeven te maken. Zit zelf nog wel een beetje te twijfelen over deze game. Het gameplay filmpje van de Leipzig persconferentie heeft me nog niet echt kunnen overtuigen. Vond de gameplay er een beetje traag uit zien.
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Waar kan ik die gameplay trailer van Leipzig vinden? Heb die namelijk nog niet gezien.
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah bedankt, ga hem meteen even downloaden. :)
     
  12. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws voor de fans:

    Kameo: Elements of Power zal op de Tokyo Game Show in speelbare vorm aanwezig zijn. Zo heeft Microsoft bekend gemaakt.

    De Tokyo Game Show is een jaarlijks terugkerend evenement waarbij ontwikkelaars en uitgevers hun nieuwste producten laten zien. De Tokyo Game Show duurt van zestien september 2005 tot en met achttien september 2005.



    Bron: InsideGamer.nl

    dus dan kunnen we veel nieuwe dingen verwachten _O_
     
  13. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er echt vet uit, wat ik alleen raar vond, is dat er toch best aardig wat loading momenten in zaten, maar met zoveel effecten kan ik me dat ook wel voorstellen.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En wat gameplay beelden, eindelijk. :)
     
  15. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop alleen dat het spel niet van die logge en lastige besturing heeft als die van conker. Conker is verder wel goed, maar voor mij toch niet hét waargemaakte spel van Rare, zoals het zou moeten zijn. Voor mij is Conker toch niet een echt goed spel.

    Ik blijf toch benieuwd naar deze titel, maar niet zo enthousiast als eerst.
     
  16. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom dat niet omdat conker ( ik zou het niet weten want ik heb hem niet) een beetje een slechte besturing heeft. Wil nog niet zeggen dat Kameo dat ook heeft. Trouwens als alleen de besturing een beetje zou tegen vallen maak ik me daar echt niet druk om.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als de besturing tegenvalt maak ik me er wel druk om. Bij mij staat en blijft de gameplay op #1 en daarna komt gfx pas. Hoe mooi een spel ook mag zijn, als het niet lekker speelt, speel ik het niet.
     
  18. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    maar als een paar knopjes (en combinaties) vervelend zitten?
    Daar kan ik me echt niet druk om maken als de rest van het spel dik in orde is.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het spel is niet dik in orde als de besturing suckt. Maarja, ik snap wel wat je bedoelt...:)
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het jammer dat bij de veldslagen al die trollen dezelfde beweging na doen!
    Ik denk dat als je als devloper toch wel gerust de tijd had kunnen nemen om bijv;
    de trollen in groepen van 6 of meer ieder een verschillende beweging heeft.
    en volgens mij kan dat ook makkelijk!.

    Ze moeten ons maar eens een x bij de briefing van een nieuwegame doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina