De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar was ik weer :cool:. Ik zal ff kijken of ik vandaag hier weer de startpost geheel up-to-date maak en een mooie tijd neer kan zetten.
     
  2. Master87_NL

    Master87_NL En zo niet, dan toch

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    1:06.700 en we gaan vooruit :D

    sector 1: 16.0x
    sector 2: 44.0x (zoiets was t)

    op zicht niet slecht, maar vervelend dat je hier de hele ronde verkloot als je de laatste bocht in de ronde ervoor niet goed neemt. en dat als je je tijd wilt zien, je even ernaar kijkt, maar dan mis je net de eerste bocht |:-

    edit:

    foutje, het was: 1:06.600
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  3. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Echte coureurs wéten gewoon welke tijd ze hebben gereden, daarvoor hoeven ze niet dat info balkje te checken 8) ;). Geintje hoor, goede tijd. Iets van 0,8 onder je vorige tijd toch?
     
  4. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    heb mijn tijd niet weten te verbeteren, ga nu drie weken op vakantie dus doe even niet mee. maar ik kom terug!
     
  5. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is iedereen op vakantie :9. Ik heb mun 1:03.9 ook nog niet verbeterd. Zal nog een poging doen. Zondagavond is er gewoon een nieuwe challenge btw.
     
  6. Master87_NL

    Master87_NL En zo niet, dan toch

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    het was een lange dag vandaag, maar ik mag niet klagen. wat ik. gunther, en een andere vriend hebben gedaan??? :confused:

    KARTEN!!! bij hezemans (eindhoven), in augustus, een hele dag karten voor 25 euro. Leuke actie, dachten wij. maar het was dus zo ontieglijk druk dat er maar 2 heats ofzo vandaag waren die minder dan 12 rijders hadden. Het was niet onze eerste keer, maar wel een erg leuke, want zoveel tegenstanders hadden we nog nooit gehad. *)
    We hebben 5 heats gedaan (verdeeld over zo'n 10 uur |:- ), en even zomaar, niet dat ik dr trots of ben of over opschep... kuch... 2 keer eerste, 2 keer tweede, en een keer 3e. :p het was een geslaagde dag!
    Mijn uiteindelijk snelste tijd: 41.72, dat was uiteindelijk goed voor een 12e plek van de dag. Maar wel binnen 6/10e van de snelste die dag. :cool:
    (een dag bevat ongeveer 70 heats)

    Ervaringen tellen zich ondertussen op. Dit waren zo rond de 40e heat in totaal van ons 3e ongeveer. Maar volgende keer toch maar weer als t wat rustiger is. dan betaal je 's ochtends voor 4 heats 30 euro, prima toch?

    (ow eh, van horen zegge, de challenge met de Noble zou leuk zijn...)
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  7. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    *gaap* Heb een vermoeiende dag gehad, en ben nu om half 8 wakker geworden. Ben helemaal kapot, heb blauwe plekken en ik moet dadelijk krantengooien.

    Laat ik ontopic beginnen. Gisteren nog eens de Ferrari challenge gedaan voor de lol. Van de 20 a 25 rondes ben ik ongeveer 15 keer in de eerste bocht gecrashed. Had 1 strakke ronde, dat was een 1:00,200 (exact), das 0,601 sneller dan m'n vorige tijd (hoeft niet geupdated te worden, die challenge is afgelopen).

    Tijdens het wachten zijn we een keer met z'n 3en naar mij geweest en we hebben 3 of 4 car challenges gedaan. Ben 2 keer 2de geworden. Dat is een enorme vooruitgang, een persoonlijke overwinning. Normaal roken die 2 me weg, maar dit keer bood ik weerstand :).
    Bij Hezemans ging het redelijk. Eerst reden ze bij Hezemans met de achterbanden op slicks en de voorbanden waren intermediate of regenbanden. Nu waren alles slicks. Dat leverde langzamere tijden op, want ik voelde dat de karts (alle 5 eigenlijk...) niet exact deden wat ik wilde. Dat is anders geweest. Mijn tijd is blijven steken op een 42,47 ofzo. Ter referentie, Master z'n snelste tijd is een eindje onder de 41 en mijn snelste tijd is een 41,74.
    Al met al een leuk dagje met veel verkeer. Eigenlijk had ik wel 1 of 2 heats willen hebben met veel minder deelnemers. Of op z'n minst mensen die kijken :mad: . Sommige mensen hebben niet door dat ze niet de enige op de baan zijn, en kijken alleen vooruit. Das zo [...] irritant.

    Ow ja, mensen kunnen hun eigen helm meenemen. Op een site had ik gelezen dat de bestuurders met motorcross helmen vaak lomp zijn. Ik dacht dat het een vooroordeel is. Maar het begint imo steeds meer waarheid te worden. Best gek, maar het begint waarheid als een koe te worden. Het is niet zo dat elke motorcrosser in een kart per definitie lomp is, maar vele zijn het wel.
     
  8. Master87_NL

    Master87_NL En zo niet, dan toch

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that
     
  9. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Karten is egt vet ^^. Ik heb het 5 of 6 x gedaan met een groep van 6 vrienden of meer. In Duiven en Nijmegen. Bijna altijd 1e geworden en sowieso in de top 3. Moet het binnenkort toch weer eens gaan doen. Kijken of ik mijn verbeterde Pgr2-skills in het echt kan waarmaken :+.
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Mij is het wel gelukt om eerste van de dag te worden, en daarbij hebben video-games zéker geholpen _O_

    :eek: dat kan nooit. Eén heat is ongeveer een kwartier (inc. in-uitstappen) en dat is zo'n 4 heats per uur. Een dag bevat 12 uur, 4x12=48 heats. Tenzij jou heats wel heel kort duurde (maar 70 lijkt me onmogelijk)

    [opschepmode]ik was eerste van de dag met 6 tiende voorsrong op de nummer 2 :cool: [/opschepmode]

    Als we verder willen praten, kunnen we dat beter hier doen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=74634&page=5&pp=15 (of kunnen jullie nog niet in de GM?)
     
  11. Master87_NL

    Master87_NL En zo niet, dan toch

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope daar kan ik niet in...

    een dag is 13 uur, met 12 minuten per heat. er zijn er meer dan 60 verreden, en k heb het gewoon naar boven afgerond... maar goed, er zijn dus die dag 60(heats)*12(ronden)*12(personen)=8640 ronden gereden minimaal. en dat ik dan al bij de 1e heat de 12e plek van de dag haal... daar ben ik best blij mee :p

    maar eh, zit er al een nieuwe challenge aan te komen?
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    12 ronden maar :confused: In huizen reed ik er zo'n 20 :)
    1 heat = 15 minuten = 4 per uur = 52 heats x 20 ronden = 1040 ronden x 16 personen = 16640 ronden gereden (in huizen dan). Kost wel veel benzine als ik het zo lees :eek: De baan was zo'n 800 meter lang = 13312000 meter per dag = 13312 kilometer :eek:
     
  13. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    De site wordt trouwens weer vaak bijgewerkt ;)
    Zelf heb ik heel ff niezo veel zin en tijd meer voor de challenge. De volgende ga ik wl weer mee doen
     
  14. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    En de volgende staat er vanaaf op =]. Ik zal vanaaf ff kijken of die noble challenge goed te doen is. Ik dacht dat Gunter die wel vet vond. Andere ideeën zijn welkom natuurlijk :).
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Mini Cooper S challenge? :+ Maar op die challenge staat een cheater op nummer 1.. dus om legaal eerste te worden.. wordt lastig (= onmogelijk?)
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  16. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe challenge voor deze week :

    Noble M12 GTO3 ( Track Specials )
    Sydney - George St. Challenge

    Het is een zeker pittige challenge met moeilijke bochten. Als deze challenge jullie niet zoet houdt tot volgende week zondag weet ik het echt niet meer :9. Succes! _0/
     
  17. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag kan ik in de GM :+ . Meteen ff kijken of er daar (of in het sport gedeelte) een DTM Zandvoort thread is. Heb met een analoge camera 6 rolletjes volgeschoten :).

    Ontopic: ik denk dat ik de baan layout eens ga tekenen en een (theoretisch) ideale lijn erin ga zetten. Zeker de laatste hairpin kan op vele manieren genomen worden. Maar de meeste leiden tot een vangrail bezoek. Ben benieuwd hoe hard de top uit de laatste bocht kan komen :).
     
  18. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste tijd -> 1:13.018 ( Rank 19 op Live ). Een seconde moet er zeker af kunnen. Ik kom die laatste bocht btw voljankend in de 2 uitzetten :9. 125 km/h dus. Zal ongetwijfeld harder kunnen. Egt superlekkere baan dit. Veel hoogteverschillen en moeilijke bochten :).
     
  19. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Goede tijd!

    Ik zit hier op school, dus ik kan mijn tijd niet checken. Ik dacht een 1:18,??? na een stuk of 20 rondjes. Als ik de laatste bocht een beetje fatsoenlijk uitkom dan zit ik op de 90 kmpu, dus die kan iig harder :).
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    * stelt voor dat iemand nieuwe treath maakt aangezien mob toch niet meer edit terwijl hij er wel is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina