help Foutmelding

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Frank.V, 26 aug 2005.

1. Frank.V

Frank.V HomeTheater

Leuk Bevonden:
    0
    als ik mijn pc opstart krijg ik de hele tijd de volgende melding:

NAV AUTO-PROTECT

unable toe determine the location of the configuratio files

[oK]

ik heb windows 98 maar ik weet niet hoe ik deze melding kan weg halen.....
    ik weet wel dat het iets met Norton anti virus te maken heeft...

alvast bedankt!!!

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Blijkbaar zijn er bestanden beschadigd, of verdwenen die Norton AntiVirus nodig heeft. Probeer AntiVirus eens opnieuw te installeren.

3. Frank.V

Frank.V HomeTheater

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik al geprobeert maar dat helpt niet....
    dan krijg ik nog steed dezelfde melding maar nu 2 keer....

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat arjan zei zou eigenlijk moeten helpen, erg vaag als hij het dan niet doet. Probeer hem dan is te installeren en alle instellingen mee, (program files weg gooien etc). Ik gebruik geen norton dus ik weet niet of dat blijft staan of niet. Maar doet Norton Antivirus Auto-Protect het wel of doet hij het helemaal niet? Anders moet je norton antivirus auto protect niet bij start up loaden dan zou je dat niet moeten krijgen, dit kan je doen bij uitvoeren ---> msconfig of een propgje zoals startup mechanic of spysweeper.

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je wel in Windows komen zonder problemen? Dus dat je die melding wegklikt, en dan verder kan werken?

6. Frank.V

Frank.V HomeTheater

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan wel na 2 dezelfde meldingen te krijgen windows inkomen, en dan zie ik rechts onder dat er een kruis door 't teken van norton anti virus zie staan....
    maar ik ga even proberen om echt alles van norton eraf te gooien en opnieuw instaleren kijken of hij 't dan weer helemaal doet...

edit: jongens de foutmelding is weg en norton anti virus doet het weer:) maar ik zit met nog een probleem telkens als ik een internet site open dat gaat hij telkens flikeren... hoe kan ik dit verkomen?? moet ik dan java ofzo downloaden?

Laatst bewerkt: 27 aug 2005

Deel Deze Pagina