Save games overzetten Hoe?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door frankx, 22 aug 2005.

1. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Iemand al een idee hoe we save games gaan overzetten. Iemand iets gehoord?

Waarom de vraag?
    Bijna alle savegames van de laatste nieuwe titels zijn niet naar je memory card te kopieren.
    Hoe willen ze dat dan doen als je overstapt.

Ben niet van plan om b.v. Forza nogmaals te doorlopen (kost me nu al moeite genoeg)

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik het heb begrepen zal dit niet mogelijk zijn....je moet dus met elk Xbox spel "opnieuw" beginnen, en ook je soundtracks opnieuw rippen.

Mja zo erg vind ik dit nu ook weer nie, heb het grootste gedeelte van m'n Xbox games toch al uit....en soundtracks heb je er ook zo weer opgezet :)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan niet ... dus je moet dan de games opnieuw spelen of je oude xbox houden ...

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dit is echt wel balen hoor!!

Moet je dus inderdaad spellen als Forza helemaal opnieuwe doen en via een maat al je auto's verkopen en dan weer terug kopen, want ik neem aan dat je niet tegelijk beide xboxen kunt laten draaien op 1 account.

Ik speel regelmatig nog spellen waarvan ik veel unlocked heb.........kortom wel balen dit!! Aan de andere kant er zijn ergere dingen.

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Da's zeker balen. Maar aan de andere kant: volgens mij als je een XBL account hebt kun je die wel op je oude Xbox laten, en ook overzetten op je nieuwe Xbox. Zo kun je dus wel op je oude Xbox spelen. Je kunt uiteraard niet tegelijkertijd inloggen met één account.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee je kan ze niet overzeten naar een nieuwe xbox ... maar je kan inderdaad nog gewoon liven met 2 xboxén alleen niet tegelijkertijd

7. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Is het wel mogelijk om spellen zoals pro evolution soccer 5 op de xbox 360 af te spelen?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja als je een hdd hebt

9. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Wel balen als dat niet kan. Ook balen van de Maxdrive die ik heb voor Pro Evolution 4. Die Maxdrive zal dan ook wel niet compatible zijn met de Xbox360 architectuur.

10. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    En met een hdd bedoel je een harde schijf ( premium ) ??

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ja, dat bedoelt hij :)

12. Zed

Zed excuse my french

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er een oplossing voor (neem dit als een korreltje zout):

ok, men neemt de xbox.
    Men draait de xbox-console om, dan ziet men enkele schroeven, voor deze schroeven is een standaard schroevendraaier nodig.
    Door met de schroevendraaier de bouten van de xbox-console te ontnemen kan men de buitenkant van de xbox eraf halen waarna men zich vertoeft in de ingewanden van de xbox-console.
    nu zoeken wij een kaart waarop staat HDD. Wanneer wij deze gevonden hebben schroeven wij deze los.
    Dan pakken wij de andere xbox-console en herhalen het proces.
    Wanneer het proces twee maal lukt kan men de HDD's omwisselen voor eenander..

simpel, doch effectief (en destructief :p)

13. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahum,
    Ten eerste vervalt dan alle garantie... dus maak je een foutje? Helaas, xbox kwijt. Ten tweede, de xbox 360 maakt gebruik van een hele andere soort HDD..
    Jammer, maar leuk geprobeerd :cool:

Deel Deze Pagina