Wouter = een beetje melig Lijkt mij dat je op je video gewoon je kanaal op moet zoeken dat je Xbox gebruikt, op Record moet drukken en gaan spelen, waarom zou je dat willen dan, doe je mee aan de prijsvraag van OXM????
Tsja als je een beetje snapt hoe een videorecorder werkt is dat niet zo'n probleem Gister nog een Halo battle opgenomen
wat heeft het voor zin? ja als je de mond snoert van een irri ventje die zegt dat hij je verslaat en dat Jij hem inmaakt (eigen ervaring)
Misschien leuk om terug te zien? Als je zelf speelt beleef je het toch echt heel anders. of je houdt een Halo LAN waarbij je elkaars TV 'opneemt' en dat gaat terugkijken
eh sorry maar daar heb ik echt geen verstand van]:- ik bedoel als je 13 bent is alleen een xbox met een controller en een tv en een game al genoeg om je weken zoet te houden
en super video dan???? \ lijkt me vet je halo battle terugkijken met dolby (grote fantasie he?) sta ik bekent om hier in alkmaar
maar als mijn ma iets wilt opnemen als ik op mijn xbox aan het spelen ben, dan gaat dat nooit.Conclusie: je kan je vidio niet gebruiken als je op je xbox speelt. Hoe neem je nu op? ]:-
waarom zou je dan niet kunnen opnemen??? ik doe dat zovaak ff een film opnemen als ik aan het boxen ben.
Moet je dan je Xbox via je video aansluiten of kun je ook gewoon van AV1 opnemen ? En hoe zit het dan met DVD's ? Dat kan niet lijkt me.
nee tis ook heel irri om een dvd via vcr the bekijken =/ beeld wordt steeds licht en dan weer donker en dan weer licht en dan weer donker.... das de beveiliging je kunt ook opnemen als je een dig camare hebt, heb je wel heel klein beeld
games kun je gewoon via vcr opnemen, die hebben niet zon beveiliging (ten minste nog niet) gewoon via de scart van de vcr en naar het video kanaal gaan
Is echt leuk om te doen, heb eens Super Smash Bros op de N64 opgenomen, zo leer je echt van je eigen fouten. is ook een goed ID voor DOA3, had al een tijdje niet meer games opgenomen eigenlijk...