ik heb een klein (lees heel klein) kut tvtje maar ik heb wel een dikke dolby systeem met een hele groote subwoofer en twee grote B&W boxen en 4 kleine Boze boxjes ik heb hem nooit open durvene draaien vollebak maar d an heb je wel bios qualiteitje
Ik heb een Philips 55cm tv op me kamer, ik weet het type etc niet maar boeit me niet, beeld is erg strak en komt best mooi geluid uit voor een tv ( natuurlijk niet te vergelijken met een dolby set of iets dergelijks ) Ik zal soon eens een foto posten ..
Ik durf niet eens een foto van mijn tv te plaatsen Het is zo'n tv van 10/15 jaar oud ( kheb hem ook maar gekregen ) waar ik niet eens teletext op kan krijgen.
klig nu int ziekenhuis als thuis ben over paarweekjess neem ik wel wat pics ps: kep ook maar gekregen maar weet dat het veel waard is
Ik heb een Orion 70 cm uit duitsland gekocht, wel een goede tv alleen jammer dat alles in het Duits is.
Ik heb een oude philips tv... 50 cm ofzo, af en toe de eerste 10 min valt kleur weg .. mja hij was gratis
Sony, 51 cm of 55 cm met platte beeldbuis zodat ik geen last meer heb van de zon. Verder nog mooi kastje eronder voor de spelcomputers en een dolby surround setje die helaas niet meer goed werkt en aan vervanging toe is.
Wacht nog eventjes met het kopen van nieuwe tv. Zag vanmiddag een stukje op de Duitse tv over HDTV. Tegen Kerst zal de prijs van een TV met HDready tekoop zijn onder de € 1000 Philips is nu in Duitsland bezig om Europa klaar te stomen voor HDTV. Fase 1 moet voor de EK ( Voetbal ) klaar zijn.
Op de Duitse tv hadden ze het over schermen van bijna 1 meter. Maar ze waarschuwen er wel bij dat je een tv moest kopen met het volgende symbool. Veel fabrikanten houden namelijk een eigen norm op na.
De HDTV's zijn erg in opkomst en tegenwoordig kopen mensen toch vlug een LCD tv o.i.d. als ze er nog geen hadden, lijkt mij. Als ze hem nú niet gekocht hadden dan binnen een bepaalde tijd wel. Dat krijg je ervan als je in een welvarend land leeft Zo'n console die HD ready is, zet je toch snel aan het denken voor een nieuwe tv. Ik baal ervan dat ik deze vakantie niet heb kunnen werken [met mijn gebroken been], want er is zoveel wat ik nog wil/moet kopen. Ik zit te denken aan een LCD tv, maar keb gewoonweg nog té weinig geld.