delta force black hawk down

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 4 jul 2003.

  1. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    BHD was volgens mij toch gecanceld, omdat ze eerst niet verder konden komen dan 30 man/vrouw op live?? Overgens wat betreft battlefield. In Amerika is er een demo verschenen bij het officiële xbox tijdschrift usa (lucky bastards :)!) Heel misschien zit deze demo ook bij de volgende officiële xbox tijdschrift uk. Even in de gaten houden...
    En tot slot wat betreft BHD, eerst Summit Strike _O_ en dan maar afwachten op verdere reacties mbt BHD :{
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja weet ik maar ik zocht het nooit om te wachten tot er meerdere mensen waren. Een goede shooter heeft alleen 1st person.
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    wel eens gehoord van Socom? dat vind ik ook een goede shooter. net als Ghost Recon een goede 3th person shooter :)

    maar even naar bhd, ze zeggen dat de singleplayer niet zo veel is, maar dat multiplayer alles/het meeste wel goedmaakt...deze laat ik liggen dus, geen live...:'-(
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je geen Live hebt zou ik hem laten liggen jah. En SOCOM heb ik zelf. Vind ik ook een goede game maar jammer dat het 3rd person is. Wel wordt daar veel minder gecamped als bij Ghost Recon.
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoor alleen maar slechte dingen over deze game. Iedereen brengt hem meteen terug. Niks aan enzo. Denk maar dat ik hem ook maar laat liggen. Blijf voorlopig dan maar gewoon weer halo spelen....
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij is gewoon hetzeflde als de PC versie (bijna dan). Gasten die zeiken zijn gewoon Halo n00bs die na 1 jaar nonstop Halo spelen niet meer weten wat recoil en scope drift is. Gewoon n00bs. Check gewoon de online MP trailers en doe zelf een uitspraak. De graphix zijn idd minder maar daardoor is een game nog lang niet slecht.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand al of hij 2 of 30 september komt? Mij lijkt 2 omdat hij al een tijdje gold is en de USA n00bs nu wel al een beetje ingespeeld zijn.

    Verder hoor ik vrij weinig positieve dingen uit Amerika. Maar het enigste negative wat ik hoor is over de graphix en die kunnen mij niet tegenvallen want ik weet hoe het eruit ziet en mij gaat het om de gameplay en die is gewoon goed. Verder geven de meeste sites toch punten tussen de 7 en de 9 dus dat is wel postief.
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kortgeleden een message ontvangen van een Amerikaan waar ik veel aan had: "BLACK HAWK DOWN SUCKS!!! Don't buy it!!!". Vervolgens speelt hij continu een paar dagen achter elkaar deze game..

    Online is deze game echter wel uniek.. 50 man op één server toch? Beter dan Battlefield Modern Combat.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De gameplay van deze game is gewoon goed. Er spelen ook elke dag nog <10.000 het spel op de PC en de XBox versie is niet veel verschillend.
     
  10. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zijn de verhalen die ook maar blijf horen... Gameplay fantastisch, graphics vallen tegen en de 50 Live lukt alleen als je van laggen houdt... (ongeveer 30 is nog te doen).
    Ik wacht gewoon totdat ie uit is, speel m bij Replay en daarna maar bepalen of ik m ga kopen.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij de replay zul je niet online kunnen spelen en dat zou toch de voornaamste reden zijn om dit spel te halen. En lag kan ik niet begrijpen want ze gebruiken dezelfde servers als voor de pc games van Novalogic, maar het kan zo zijn dat ze spreken over games die niet door Novalogic gehost worden dus non-stat servers. De online bladen zeggen juist dat er helemaal geen lag is als ze op de Novalogic servers spelen en dat je idd niet verder moet gaan als 30 man als iemand de game host.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Met een beetje geluk komt over 3 dagen deze game uit....
     
  13. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    of dat geluk is te noemen?
    zo goed is deze game niet, op de PC kon deze game me ook niet lang genoeg boeien, hoe moet hij dat wel kunnen op Xbox...
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    nou dan boeit hij jou waarschijnlijk ook niet op xbox. zo simpel is het. dan moet jij maar andere games gaan spelen.
    elk spel heeft voor en tegenhangers. jij bent er dan geen fan van.
    voor andere mensen word dit de hemel van xbox live, met 50 man enzo. :)

    ik vond m op de pc wel vet (staat er nog steeds op) maar zo vaak speel i k het niet meer. toch zal ik hem op xbox wel eens gaan spelen, maar ik heb geen live dus ik koop m niet zelf.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond hem op de PC ook vet en aangezien er nog elke dag veel mensen zijn de die PC versie spelen zal die wel goed zijn. Maar zoals roeltjuuh als zegt: als de PC versie je niet boeit zal de Xbox versie ook niet doen...
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    noujah hij was wel leuk, maar het is echt zo van dat als ik het nu weer zou spelen het saai zou zijn om alles nog een keer te doen.
    En live vind ik zoiezo nix aan, denk je nou echt dat je met 50 man online vlot kan spelen?
    my guess is: lag lag lag
     
  17. Wouter_xbox

    Wouter_xbox Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    wel als ze speciale servers gebruiken wat ze ook gaan doen;)
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    noujah ik heb er iig niet veel vertrouwen in dat het ze lukt om alles goed lagloos speelbaar te maken (heb slechte ervaringen met Xbox live latency dingen...)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    5 servers. 2 daarvan in Europa (Engeland en Duitsland). Als je dan servers hebt en iedereen breedband zal er stukken minder lag zijn als wat je nu ziet op XBL zelf als speel je 1vs1...
     

Deel Deze Pagina