PrtScr van toetsenbord

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door *Xink*, 30 aug 2005.

1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een toestsenbord gehad van iemand omdat hij een nieuwe had, het is zon multimedia toetsenbord.(met al die shortcut knopjes enzo)
    Nu wou ik een screendumb maken maar het knopje leek wel niet te werken, maarja hoe wil zon knopje kapot gaan :confused:

Dus nu mijn vraag...zou hij echt kapot zijn of moet je er iets bij indrukken ofzo?

Ik heb ook al geprobeert met ctrl en alt en shift enzo, maar hij doet het tog niet

oohja, het is een typhoon toetsenbord, weet niet of het helpt...

Laatst bewerkt: 30 aug 2005
  2. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Even bij de basis beginnen om dat uit te sluiten - uit jouw post wordt niet duidelijk welk "niveau" je hebt - :+

1- Je drukt dus eerst op de Prt Scr knop (als die bestaat op jouw shortcut keyboard)

2- Vervolgens doe je een "paste" in een teken / grafisch programma

En dan kom je erachter dat het niet werkt? :confused:

Laatst bewerkt: 30 aug 2005
  3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    na die tijd iets ander ge kopieerd?

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En heb je misschien een office knopje ofzo? Dat heb ik dan wel eens, dan zet ik die uit en dan doet ie 't wel.

5. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    misschien zit er ook een "F lock" op, dat heb ik er ook op zitten. Indien je die ingedrukt hebt werkt de prtscn niet..

6. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mr E. als je die indrukt dan doettie het wel,, en als je hem niej ingedrukt hebt dan doet hij het niej tog?, want dat is dan het zelfde met esc, als F-lock uitstaat doettie het niet, en als hij aanstaat wel;)

Deel Deze Pagina