hmm ik denk t eerlijk gezegd niet maar zou best kunnen komt dan alleen wel iig 6 maanden later dan XBOX release
volgens mij komt ie eerst exclusief op de Xbox, aantal maanden later op de PC, en weer later op de GC en PS2 toch?
lees de review met de producer van SC.. stond in: We zijn alleen gericht op de Xbox en pc o.i.d Dus geen GC en Ps2 hiero stukje eruit gejat..:
Net zoals tig andere spellen die uit zijn/gaan komen op de GC dus da's gelul. Ik heb wel ooit es een preview van Splintercell in een PS2-mag gelezen dus daar komt ie denk ik wel op maar op de Cube betwijfel ik.
Hij komt alleen op de pc en Xbox. Dit vanwege het feit dat de cube en de ps2 veels te weinig vermogen hebben om deze game te kunnen draaien.
Xbox only staat tegenwoordig nergens meer voor.. Hunter the Reckoning was ook Xbox only maar komt ook op de Cube. Splinter Cell komt op de ps2 en de cube als het goed is. Hij is alleen eerst 6 maanden Xbox Exclusief dus doen ze alsof ze niks van andere versies afweten. Acclaim weet ook niks van andere versies van Burnout 2 af terwijl ze het eerst haden bevestigd bezig te zijn met een Xbox en Cube versie.
The minister of intrigue, the emperor of espionage, the sultan of suspense ... the top dog of techno-speak -- Tom Clancy -- is working with Ubi Soft to create Splinter Cell for Nintendo GameCube. Players will control Sam Fisher, a field op for a secretive black-ops NSA sub-agency titled Third Echelon. Throughout the game, Sam infiltrates high-security strongholds, seizes critical intelligence and neutralizes enemy forces.