Chello staat al bekend om zijn goede 'service' en ook deze week is het weer raak hoor. DNS server problemen (pagina's niet bereikbaar) en een trage connectie, uiteraard is er volgens de Chello netwerkstatus helemaal niks aan de hand en werkt alles vlekkeloos. Als ze nou even netjes een mailtje sturen met wat er aan de hand is en wanneer ze het oplossen, maar nee, laat de klant maar bellen en 'ooit' lossen we het wel op. Nou is de snelheid sinds het weghalen van de datalimiet toch al ingezakt maar deze week is het wel extreem. Er zijn ongetwijfeld nog wel meer mensen die probs hebben deze week. Laat u horen
Ik had afgelopen week érg trage verbindingen met overdrachten op MSN, maar dat gaat alweer sneller nu. Da's alles voor zover ik gemerkt heb .
volgens mij niet,, want het is vna een andere provider tog,, en andere kabels onder de grond of iets denk.
volgens mij is chello een beetje bagger vind ik , het echt beste en snelle wat je kan nemen is xs4all en planet
multikabel is ook goed, heb je problemen sturen ze een monteur naar je toe zonder kosten binnen 1 of 2 dagen. Dat is pas service.
Hmm ik vroeg me al af waarom ik problemen had met pagina's bekijken had heel mijn pc er alweer voor opnieuw geinstalleerd maar het ging niet weg.
Ik heb filternet van EO() maarja eigenlijk ben ik er best tevreden over, behalve dat filter dan hij filtert soms normale sites eruit, vrij irritant. maar 2 megabit adsl die altijd stabiel is is best chill, helemaal de ping van 20 met games
Yep, ik heb dat gezanik ook de hele tijd. DNS servers niet te vinden, het gaat traag, of hij doet het helemaal niet.... Ik heb Chello en ben er ontevreden mee......
Ik heb eerder problemen gehad met websites die ik niet kon bezoeken, maar dat heb ik door iets aan mijn instellingen te veranderen kunnen verhelpen. Het grootste probleem heb ik echter bij Xbox Live. Door die DNS zult word ik er bij veel potjes even uitgehaald, soms zelfs voor ruim een minuut, om vervolgens weer verder te kunnen spelen. Maar in de tussentijd kan ik dus niets doen en word ik meestal gekilld. Erg kut dus en ik weet niet hoe ik dit op moet lossen..
Hmm waarom zijn mijn ouders ook alweer overgestapt naar @home bij ons flipte de mailserver vaak. Verbinding traag etc.
@home kent ook de nodige problemen hoor. Ik ben dom genoeg van MXstream naar @home gegaan. Bij adsl heeft internet het 5jaar zonder problemen gedaan. Bij kabel begonnen de problemen :{
bij is de download/upload zoals het hoort, ik moet alleen +/- 1keer in de vier weken de modem even ressetten, omdat hij dan vastloopt oid(is al heel oud)
Heb al de hele vakantie last van Chello... en vooral dan van die klote helpdesk mensen.. Internet vliegt er minstens 1x per week af de laatste 2 maand, elke keer weer bellen wat ze daar aan het doen zijn. Typisch gesprek: 'Ja ligt niet aan ons hoor, hoeveel lampjes branden op het kastje? : Ja allemaal, maar ze branden zelfs als er een storing is dus dat zegt helemaal niks. 'Nou als de lampjes branden dan ligt het niet aan ons' : ligt wel aan jullie, heb voor de zoveelste keer weer geen internet! 'Ik zal wel even kijken dan........ ooh ja idd ze kunnen zien dat er wat mis is met de verbinding' GOTVERDEGO$%#@ is al de 20ste keer ofzo dat ik jullie bel deze maand, wanneer houd dit eens op! Chello krijgt nog een maand, als ze zo blijven doorgaan ben ik weg, klote gedoe steeds
heilig heilig eindelijk ook iemand met problemen van chello super kwaad op chello nu al een week problemen en inderdaad met de dns. uren aan de telefoon en geen flikker opgeschoten. heb zelf zit kloten met de instellingen en nu net een dns adres genomen die vroeger werd gebruikt en zelf wat veranderd. ik heb nu : DNS server : 212.142.28.68 alternateive DNS server: 212.142.28.69 ingesteld bij netwerkverbindingen jouw verbinding > eigenschappen > internet protocol > eigenschappen en dan voorkeur dns server. nu doet hij het weer en plaatjes worden weergeven maar ik vraag me af voor hoelang . Echt belachelijk adt ze dat bij chello niet zeggen dat het een fout van hun is, na 4 jaar bij chello twijfel ik nu naar een andere provider te gaan. Het is heel triest gesteld. Hopelijk werkt het bij de andere nu ook _0/
Dit heb ik ook gedaan, al is het met een andere code, die ook heeft gewerkt bij mijn internet. Alleen heb ik nog steeds dat probleem bij Xbox Live, misschien dat het met deze code wél is opgelost..
Me ouders hebben chello maar t is egt kut!! Laatst deden bepaalde sites niet maar me pa zei dat ik de DNS server ff moest verandere maar soms dan is ie egt heel traag bijv. 5 min! laden voor een pagina!!!