Hardware?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Berseker, 30 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeker de X360 kopen alleen heb ik nog geen HDTV.
    Ik wil graag weten wat de beste is en of de X360 ook 1080P kan draaien.
    En wil ik een 5.1 systeem kopen maar welke?

2. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat de X360 1080p kan draaien in theorie maar is dat ook mogelijk om echt op spelen zoals Kameo toe te passen aangezien toch niet zo veel kracht gebruiken moet het kunnen.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet kan de Xbox360 alleen 720p en 1080i signalen doorgeven....bovendien zul je verrekt goed moeten zoeken (en een verrekt dikke portemonnee moeten hebben), wil je hier in Nederland een TV vinden die HD op 1080p ondersteunt.

Bovendien kun je gerust genoegen nemen met 720p, want wat ik eruit begrepen heb kun je 720p namelijk ook gewoon op 60Hz laten draaien, met 1080p zal dit NIET gaan lukken....

Maar ik ben dan ook geen expert....stel je vraag anders even in de HDTV thread, onder Xbox Hardware/Accesoires :)

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enneuh ik heb al een HDTV besteld....om precies te zijn de Samsung LE26R51 (http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26r51b.asp) :)

Een prima TV die goed voorbereid is op de toekomst, ondersteunt sowieso 720p @ 60 Hz....geschikt voor gamen op de X360 en PS3 in de toekomst dus :D
    Ook qua prijs zeer aantrekkelijk, heb hem online besteld en met verzendkosten erbij kom ik op nog geen 1000 euro....

5. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat voor een 5.1 surround of zijn de speakers van de HDTV goed genoeg?

6. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nice Fucking TV!!!:p,, maar ontopic,, koop de Z-5500 Digital, ik heb veel reviews gelezen, en elke review zegt dat die set voor 300euro 1 van de beste is, maar als je mir wilt uitgeven;), dan moet je verder kijken voor de 'professionele' sets, maar ik denk dat de Z-5500 Digital goed genoeg is;)

7. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    voor een hdtv, in het blokker-foldertje staan er 2, 1 van 1700 en 1 van 2000 euro ofzoiets.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou ook heel graag zo een 1080P tv willen hebben, maar dat kost momenteel nog stukken van mensen!!!
    Dus ik ga binnen een jaar een 720p kopen(een kameraad van me heeft er pas één gekocht voor 1000 euro, dus tegen dan is het nog ietsje goedkopen dus:)...)

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er geen surround set bij, simpelweg omdat ik daar geen ruimte meer voor heb op me kamertje :mad:
    Ik zal het dus met de speakers van de TV zelf moeten doen :)

10. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat wel bij srs trusound wat betekend dat dan?

11. SupahMaster

SupahMaster Guest

Kan het ook op een Sony breedbeeld tv.. ik heb al amper geld voor de 360 dus een HDTV zal er niet van komen maar ik heb wel Dolby Digital Surround geluid :D

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina