Samsung D 500 datakabel

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door BIG TIM, 30 aug 2005.

1. BIG TIM

BIG TIM StRiP It GiRL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een Pc met Windows XP en een datakabel zonder eninge software van samsung maar hij krijgt geen contact met mijn pc en er zit nog een extra ingang bij op de kabel en weet niet waar voor die is het gaat om deze kabel

Help me Please *)

2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Samsung bellen lijkt mij?

3. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook anders een bluethooth of Infrarood usbtje op je computer aansluiten. Hiervoor hoef je niets te installeren, behalve voor dat usbtje ;)

En dan kan je ook makkelijk data verwisselen van je telefoon en pc :)

4. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
  5. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die heeft dezelfde telefoon als jouw (tenminste dat denk ik want het kabeltje is ook hetzelfde ) en die krijgt hem ook niet aan de gang... dus ikga mee luisteren :)

6. BIG TIM

BIG TIM StRiP It GiRL

Leuk Bevonden:
    0
    o thanks maare ik heb al een bluetooth stick van sitecom maar die kan wel naar mijn telefoon versturen maar andersom neit

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de officiƫle datakabel van Samsung voor de D500? Het kan of een goedkope variant zijn, of het kan een kabel voor de verkeerde Samsung zijn. Zo kreeg ik er eentje mee die het zou doen op mijn telefoon (E600), maar die deed het dus mooi niet. Was een kabel voor de E700.

[EDIT]
    Je moet wel software downloaden van de Samsung Fun Club site. Op deze site staan de programma's. Gewoon even zoeken naar de goeie telefoon.

Laatst bewerkt: 30 aug 2005
  8. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dezelfde voor mijn v200. De 1 in de COM-poort, de ander in je oplaadgedeelte, en toen werkte die perfect. Nu heb ik alles via USB zelfs het opladen.

9. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Download de laatste drivers (www.sitecom.com). Toen had ik het verholpen op me oude computer. Maar op mijn nieuwe computer vraagt ie om een license.dat maar die staat weer nergens op die boutsite. Misschien weet iemand waar ik em kan vinden :confused:

Deel Deze Pagina